Archief - amd 2000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Notte

Legacy Member
amd 2000 1.67gh kloksnelheid
windows xp
dvdrw brander
msi fx5200 128mb videokaart
6 usb poorten
netwerkkaart
300watt voeding
moederbord agp
maxtor 160gb harde schijf
512mb ram kan meer in
prijs overeen te komen
moederbord is van asrock
oostvlaanderen

zelf af te halen mail naar [email protected]

Notte

Legacy Member
nee niks appart sr als ik daar aan begin raak ik de laatste dingen toch niet meer kwijt en ja het zijn silent koelers je hoort ze niet (nieuw)

Palm35

Legacy Member
Hey boerke, beleefd blijven he.
Ik bied wat ik wil en gij weigert als ge het te weinig vindt maar niet op deze manier.
U volste recht om te weigeren daar niet van maar als ge wil schelden kom het dan hier bij mij thuis recht in m'n gezicht doen.
gezien de massale interesse voor deze topic en da massaal hogere biedingen zal mijn prijs er nog niet zo ver naast zijn denk ik.
soit dit gezegd zijnde wil ik er wel €90 voor geven ook

Notte

Legacy Member
sr palm 35 maar had zo nie bedoeld die 3d kaart aleen is 80 euro waard dus ik kan hem moeilijk verkopen aan 80euro e

Notte

Legacy Member
200euro/250 en is verkocht wie hogerbied heeft hem direct
sillent koelers zen nieuw voeding ook en wie wil mag er nog een radeon 9000 128mb videokaart bij hebben ook

Notte

Legacy Member
prijs schatting is 200 euro dus ik zeg nu een vast bedrag 200

pinky3

Legacy Member
msi fx5200 @80euro? is toch wel een beetje overdreven:

amd 2000 1.67gh kloksnelheid --> 35euro
dvdrw brander --> 25euro
msi fx5200 128mb videokaart --> 15euro
6 usb poorten --> 2euro
netwerkkaart --> 2euro
300watt voeding --> 5eruo
moederbord agp --> 10euro
maxtor 160gb harde schijf --> 30euro
512mb ram --> 30euro

ik denk dat ge hier op het forum zo'n 150euro gaat krijgen.

Notte

Legacy Member
die video kaart heeft 80 euro gekosst en ze is nieuw dus is ze volgens mij toch 70 waard ik doe hem weg voor 200 de prijs schatting zeg het kijk het maar na.

Notte

Legacy Member
pinky 3 voeding 10euro?
silent koelers vergeten toetsenbord muis
die voeding is nieuw!!!!
msi kaart oook
dus ik blijf erbij is een mooie prijs die onderdelen die niet nieuw zijn zijn max 1 jaar oud

Notte

Legacy Member
amd 2000 1.67gh kloksnelheid
windows xp
dvdrw brander
msi fx5200 128mb videokaart(nieuw)
6 usb poorten
netwerkkaart
300watt voeding(nieuw)
moederbord agp
maxtor 160gb harde schijf
512mb ram kan meer in
prijs overeen te komen
moederbord is van asrock
silent koelers Q-tec(nieuw)
de rest is nog geen jaar oud
oostvlaanderen

zelf af te halen mail naar [email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan