Archief - amd 2600+ pc te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tarske

Legacy Member
Zoals titel vermeld bied ik hier een pc aan bestaande uit occasie onderdelen die ik nog liggen had maar deze pc kan nog verder aangevuld worden met nieuwe stukken naar keuze die ik ook in mijn bezit heb momenteel !
De prijzen die ik hanteer voor de occasie stukken zijn de prijzen die op diverse fora geschat zijn vorige week !

1)case zwart/zilver zonder voeding (nieuw met factuur) 30€ (foto's)
2)voeding lc power 420watt 24/20 pin (nieuw met factuur) 40€
3)mobo msi kt3 ultra 2 (met originele doos en handleiding) 30€
4)cpu amd 2600+ barton 50€
5)geluidskaart soundblaster live 10€ (met originele driver)
6)netwerkkaart realtek 5€
7)graka msi gf4 ti4200 128mb (incl originele handleiding,drivers,games) 30€
8)256mb ddr apacer pc2700 = 20€/lat (heb 3 identieke latten)
9)hd wd 80gb = 35€
10)dvd rom = 10€

deze 10 onderdelen gaan dus zeker alleen weg als 1 geheel,richtprijzen staan erbij (zijn trouwens de geschatte prijzen)
richtprijs met 1 lat van 256mb ram = 260€
richtprijs met 2 latten van 256mb ram = 280€
richtprijs met 3 latten van 256mb ram = 300€

Deze pc kan dus verder aangevuld worden met nieuwe stukken aan de huidige prijzen !
11)dvd-rw 16x zwart met labelflash
12)sony floppy zwart
13)muis & toetsenbord
14)2 x 512mb ddr corsair pc 3200
15)graka geforce 6200 256mb

Ik heb trouwens ook nog een scherm staan om complete setup te maken !
Er word dus voorlopig niets apart verkocht zodat een kandidaat koper nog wat keuze heeft,de eerste 10 onderdelen blijven steeds samen tenzij je voor het andere ram of graka of dvd-rw kiest.
Indien verdere vragen en of voorstellen voor andere samenstellingen mag dit via pm,mail of messenger gebeuren,bieden kan enkel in de thread zelf !



OPGELET : alvorens te bieden in deze thread :

- Een bod plaatsen betekent dit item effectief kopen,gene zever achteraf van ik heb geen geld of ik mag het niet kopen of dergelijks,bieden is kopen,das logisch hè.
- Verkopen buiten het forum (andere fora of vriendenkring) kan ook volgens de buy & sell regels mits ik dat bod hier plaats en iedereen hier dan de kans heeft tot overbieden.
- Ik verkies een verkoop met afhaling,dit kan bij mij thuis te Beveren-Waas.
- Gelieve geen onnodige replys te posten zodat deze thread proper en overzichtelijk blijft voor potentiele kopers.
- Indien dit alles u schikt,start met bieden zou ik zeggen.

tarske

Legacy Member
Er zijn enkele boden binnen gekomen @kapaza
eerste bod = 200€ voor de standaard pc (artikel 1t.e.m.10) maar dan zonder de voeding zijnde artikel 2 !
tweede bod = 220€ voor de standaard pc (artikel 1t.e.m.10)
Deze boden staan dus genoteerd is en bij deze nu ook hier gemeld !
Verkoop loopt nog wel effe maar indien ik van zin ben af te sluiten word dit hier zeker 24 uur vooraf gemeld !
Greetz

tarske

Legacy Member
final up

verkoop eindigt vandaag en zal naar het hoogste bod@kapaza gaan !

greetz

FetO

Legacy Member
Wat is het hoogste bod op kapaza ??
Op die link zie ik eiglijk GEEN biedingen staan en de link werkt niet !!

FetO

Legacy Member
Kijk graak je hem net kwijt heb je van mij een bod van 150€ op de volledige pc met 2 laten van 256mb en zonder graka

tarske

Legacy Member
FetO zei:
Wat is het hoogste bod op kapaza ??
Op die link zie ik eiglijk GEEN biedingen staan en de link werkt niet !!
Dat de link niet werkt heb je op tones al gezegd en was daar reeds aangepast !
Blijkbaar heb je dan toch zonder link de thread gevonden want je ziet geen bod staan,dat klopt trouwens want is zo ingesteld bij verkoop,bieden gaat via mail !

FetO zei:
Kijk graak je hem net kwijt heb je van mij een bod van 150€ op de volledige pc met 2 laten van 256mb en zonder graka
Wees gerust,deze pc kwijtgeraken is geen probleem hoor !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan