Archief - amd 3400+ systeem te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
midi tower black design + 400 watt voeding (nieuw)
moederbord gigabyte idna vga-sound 6.1-glan-usb 2.0-firewire (nieuw)
amd 3400+ (nieuw)
512 ddr kingston 3200 (2de)
250 gig WD sata (2de)
floppy 1.44 mb (2de)
dvd pioneer 16x (2de)
rheobus 4* 12v blue led silver (2de)
ati radeon x700 pro 128 ddr3 (2de)
muis + klavier logitech nieuw

preinstalled windows xp pro-office-norton

bieden vanaf 550 euro (vanaf hier word overwogen, lager bieden geen zin)
meeneemprijs: 650 euro
voor 150 euro mogelijk office xp pro erbij krijgen origineel!

krikke31

Legacy Member
Hoeveel voor het systeem zonder ati kaart en zonder HD aub, moest je dat doen?

Robain

Legacy Member
kan je eventueel leveren in gent?

graag ook wat meer info over het moederbord (welk type meerbepaald)
idem logitech muis en klavier




mvg

Robain

Legacy Member
okay dan kom ik er wel om!!!


maareuh, mijn andere vragen:

graag ook wat meer info over het moederbord (welk type meerbepaald)
idem logitech muis en klavier

kivirno

Legacy Member
Muis logitech: standaard
Klavier Logitech: deluxe Access104-keys
Moederbord: GA-K8N51GMF

Wanneer heb je tijd om af te halen?

Voeg me anders toe op MSN!

greetz

kivirno

Legacy Member
robain kheb je pm gestuurd met nummer bel er vanavond even naar
mvg

kivirno

Legacy Member
wegens geen contact van robain, nog steeds te koop
hij heeft mijn mail en mijn telefoon gekregen en geen antwoord dus..

Robain

Legacy Member
euhm ik denk dat er hier iets misgegaan is in de communicatie...


ik heb teruggestuurd op die pm dat ik je toegevoegd heb op msn maar dat je niet online komt. er stond ook bij dat ik nog wat vragen heb... het minste dat je dan dus kon doen is ofwel terugsturen waarom je niet online komt/een ander e-amil adres geven/aangeven dat je liever telefonisch contact hebt.


graag een antwoord hierop !!!


EDIT: ik zou ook even willen opmerken dat er hier van mij nog GEEN bod staat. wat ik dus wou is eerst contact hebben met u omdat ik meer vragen heb.

kivirno

Legacy Member
nu moet je ook niet afkomen he
je hebt mijn msn, geen antwoord, ik mail je, geen antwoord
je hebt mijn telefoon gehad waarop je niet antwoord
ik denk dat ik genoeg wegen heb geprobeerd en heb op je vragen beantwoord, als jij dan te lui bent of doet alsof ik geen contact opneem srr dan hoor

ik ben zelfs nu online en jij niet dus

Robain

Legacy Member
dit vind ik persoonlijk ongehoord !


ten eerste, heb ik geen enkele verplichting om contact op te nemen met jou, what so ever!!! als je kijkt in alle posts hierboven zal je duidelijk zien dat ik GEEN bod uitgebracht heb of iets dergelijks. het enige wat ik gevraagd heb is informatie gevraagd.

ten tweede, ik heb jou toegevoegd en je bent in mijn lijst nooit online gekomen. nu ben je inderdaad online, ik zit bij mijn vriendin en ga hier niet op msn bezig zitten, en dat is verdomme mijn recht. ik beslis nog altijd zelf wanneer ik eens online kom of niet, en jij hebt daar niets op te zeggen.

ten derde is het gewoonweg achterbaks om mij om deze reden een bad post toe te schrijven. ik zou er iedereen even willen op wijzen dat ik dus wel de laatste was die naar kivirno een PM gestuurd had om te vragen of ik toevallig het verkeerde e-amil adres had ingevoerd ofzo omdat hij immers niet online kwam.

het minste wat je dus had kunnen doen is even antwoorden op die PM ipv hier dingen te zitten verdraaien.
je hebt idd een telefoon nr gegeven, ik heb geen zin om daar naar te bellen, ik had nog teveel vragen die een beetje opzoekwerk nodig hebben van jouw kant.


ten vierde, ik heb een druk leven, heb dus niet hele dagen tijd om hier te zitten het minste wat je kan doen is een beetje geduld hebben


beschouw jezelf verwijderd uit mijn lijst en mijn interesse in je pc volledig verdwenen.


ik maak hier verder geen woorden aan vuil, het enige wat ik graag zou hebben is dat een mod hier eens zijn mening over geeft. ik zit al een eindje op dit forum en ken de gang van zaken zo wel al een beetje. ik sta recht in mijn schoenen!!!

Tygerke

Legacy Member
Het enige dat ik zie is dat de communicatie een beetje misgelopen is. Robain heeft geen bod geplaats, en wou enkel wat vragen stellen. Hier is er geen redenen om een bad post over te zetten... Just my opinion :)

kivirno

Legacy Member
dien" okay dan kom ik er wel om" heeft dan niks te betekenen , zelfs niet na beantwoorden van zijn vragen, allee vooruit
maar ja de deal gaat niet door met hem al goed!

edit: en nog iets, mij niet contacteren en ier opt forum nen helen tijd zitten, belachelijk idd, geen tijd, my ass boy

Kwertie

Legacy Member
Het probleem is dat hier geen duidelijkheid was tegenover elkaar, wat tot deze discussie heeft geleid, feit is dat op deze thread niet 100% duidelijk werd gezegd dat er een deal afgesloten wordt/werd...

'k Hoop dat je eruit komt, geen deal is mss de simpelste oplossing ;)

kivirno

Legacy Member
mja kheb dus al gezegd geen deal
pc blijft te koop
liefst afhaling, kan leveren in provincie antwerpen voor pakt 10 euro ofzo naft :p aangezien mijn auto zuipt :)
dus 650 afgehaald of 660 geleverd is vaste prijs voor het geheel !!
systeem kan ook geleverd worden met nen 6600 nvidia ipv ati als iemand da liever heeft

palatinus

Legacy Member
mocht je toch beslissen om appart te verkopen, hoeveel voor de cpu?

Lord pinky

Legacy Member
moederbord gigabyte idna vga-sound 6.1-glan-usb 2.0-firewire (nieuw)
amd 3400+ (nieuw)
dvd pioneer 16x (2de)

hoeveel voor deze 3 dingen?

kivirno

Legacy Member
GEEN ONDERDELEN APART WEG
ik herhaal dit niet meer, volgende is report
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan