Kwertie
Legacy Member
Ik verkoop volgende PC:
AMD 3500+ 512kb cache socket 939 ("oude" versie), cpu is anderhalf jaar oud ongeveer, ik heb de doos er nog van en gebruik de boxed cooler. => draait als sinds de eerste week dat'k hem had van 2.2ghz @ 2.42ghz zonder ooit problemen hiermee gehad te hebben - ook in de zomer.
Asus A8V Deluxe moederbord met doos en cd (garantie proly verstreken, ook anderhalf jaar oud) - 4 sleuven voor DDR I en 4 SATA poorten én PATA RAID, ook 7.1 en firewire zijn aanwezig
200 GB PATA of SATA schijf (2mb of 8mb, 7200rpm ATA 100 -> nog niet zeker van cache) (geen aankoopbewijs denk'k)
2 x 1GB geheugen (draaien @ CAS 2.5 & FSB 220 zonder problemen) - merk onbekend - PC 3200 uiteraard (geen garantie, geen aankoopbewijs)
Leadtek 6800LE met koperen (grote) koeling en extra voeding op de kaart voor extra stabiliteit, pipes unlocken bleek te werken zonder artifacts in 3Dmark03, doch wil ik erbij vermelden dat'k hem geen uren aan een stuk heb getest door te stressen, ook overclocken lukte, proly softmoddable naar 6800NU of GT (daartussen) - kaart gekocht deze zomer bij E-BUG
Antec Sonata Black kast met 7" kleuren TFT vooraan in case onderaan ingebouwd, met aparte knop aan of af te leggen, aan te sluiten met TV-out en een gewone voeding vanuit de case -> kwaliteit is niet super, maar toch duidelijk genoeg voor film(pjes) op af te spelen, verder een 380W voeding, let wel: het ATX knopje is kapot en nu leg'k de pc aan met de reset-knop, gevolg is dat je geen reset knop meer hebt, maar voor mij geen probleem
Verder zit er aan de linkerkant 1 x 120mm fan en een rooster ervoor, ook in de kast zit standaard een 120mm fan (de ene intake, de andere outtake)
TV-kaart van WinTV 2000 zit er ook in
NEC DVD 8X +/- Dual layer, garantie vervallen, goede staat, zwarte kleur (past dus bij kast)
17" TFT Benq met 12ms, 767 model, geen dode pixels, zwart scherm met speakerkes, doos heb ik hier ook nog van, garantie weet'k niet, een dik jaar oud...
Ik zoek een medium-end laptop (à la centrino 1.5 of p4 2.5 of amd athlon64/turion 3000+ 1.8ghz of hoger)
Uiteraard kan geld alleen ook, liefst verkopen in één geheel, foto's komen morgen, verkoop in onderdelen kan, verzending ook, maar liefst afgehaald én in één geheel...
toetsenbord & muis heb'k eventueel wel liggen moest dat nodig zijn
Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen, ga in Brugge naar school, auto heb'k
Meer vragen => stel ze, hou het on-topic please
Belangrijk! Ik behoud me het recht te verkopen buiten het forum of niet te verkopen als de prijzen me niet aanstaan, maar in dat geval hoor je het zeker tussenin en zal dit blijken uit mijn reacties
AMD 3500+ 512kb cache socket 939 ("oude" versie), cpu is anderhalf jaar oud ongeveer, ik heb de doos er nog van en gebruik de boxed cooler. => draait als sinds de eerste week dat'k hem had van 2.2ghz @ 2.42ghz zonder ooit problemen hiermee gehad te hebben - ook in de zomer.
Asus A8V Deluxe moederbord met doos en cd (garantie proly verstreken, ook anderhalf jaar oud) - 4 sleuven voor DDR I en 4 SATA poorten én PATA RAID, ook 7.1 en firewire zijn aanwezig
200 GB PATA of SATA schijf (2mb of 8mb, 7200rpm ATA 100 -> nog niet zeker van cache) (geen aankoopbewijs denk'k)
2 x 1GB geheugen (draaien @ CAS 2.5 & FSB 220 zonder problemen) - merk onbekend - PC 3200 uiteraard (geen garantie, geen aankoopbewijs)
Leadtek 6800LE met koperen (grote) koeling en extra voeding op de kaart voor extra stabiliteit, pipes unlocken bleek te werken zonder artifacts in 3Dmark03, doch wil ik erbij vermelden dat'k hem geen uren aan een stuk heb getest door te stressen, ook overclocken lukte, proly softmoddable naar 6800NU of GT (daartussen) - kaart gekocht deze zomer bij E-BUG
Antec Sonata Black kast met 7" kleuren TFT vooraan in case onderaan ingebouwd, met aparte knop aan of af te leggen, aan te sluiten met TV-out en een gewone voeding vanuit de case -> kwaliteit is niet super, maar toch duidelijk genoeg voor film(pjes) op af te spelen, verder een 380W voeding, let wel: het ATX knopje is kapot en nu leg'k de pc aan met de reset-knop, gevolg is dat je geen reset knop meer hebt, maar voor mij geen probleem

Verder zit er aan de linkerkant 1 x 120mm fan en een rooster ervoor, ook in de kast zit standaard een 120mm fan (de ene intake, de andere outtake)
TV-kaart van WinTV 2000 zit er ook in
NEC DVD 8X +/- Dual layer, garantie vervallen, goede staat, zwarte kleur (past dus bij kast)
17" TFT Benq met 12ms, 767 model, geen dode pixels, zwart scherm met speakerkes, doos heb ik hier ook nog van, garantie weet'k niet, een dik jaar oud...
Ik zoek een medium-end laptop (à la centrino 1.5 of p4 2.5 of amd athlon64/turion 3000+ 1.8ghz of hoger)
Uiteraard kan geld alleen ook, liefst verkopen in één geheel, foto's komen morgen, verkoop in onderdelen kan, verzending ook, maar liefst afgehaald én in één geheel...
toetsenbord & muis heb'k eventueel wel liggen moest dat nodig zijn
Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen, ga in Brugge naar school, auto heb'k
Meer vragen => stel ze, hou het on-topic please

Belangrijk! Ik behoud me het recht te verkopen buiten het forum of niet te verkopen als de prijzen me niet aanstaan, maar in dat geval hoor je het zeker tussenin en zal dit blijken uit mijn reacties

. Is me niet zo duidelijk.