Archief - AMD 3800+ X2 te ruil.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h8bal

Legacy Member
Ik heb hier een nieuwe 3800+ X2 liggen ( boxed , ongeopend)

Ik ben bereid te ruilen tegen een lichtere AMD athlon 64 ( wel géén sempron) bvb 3200 Venice of iets dergelijks, met het verschil in nieuwprijs als opleg voor de koper.

Indien er tegen maandagavond geen interesse hou ik hem gewoon bij.

Ik ben van regio Geel.

brechtvm

Legacy Member
stepping ?
overclock results.. ?

ik heb hier een Opteron 146 zitten, die nu op 2.7Ghz draait @ 1.4 vCore(standaard dus)

h8bal

Legacy Member
brechtvm zei:
overclock results.. ?

Zoals eerder vermeld is de verpakking ongeopend, dus geen OC-results :p

info op cpu

AMD Athlon 64 x2
ADA3800DAA5CD
CCBWE 0548RPMW
1380759L50510

h8bal

Legacy Member
Het verschil bij Tones is 75 € ( neem ik als richtprijs), dus dat zou dan de opleg zijn.

brechtvm

Legacy Member
khou u op de hoogte :)
(maw : kga er es over nadenke ;))

btw: hoe zit het met :
*factuur
*garantie
*reden ruil?

aka

Legacy Member
heb een 3500+ venice, heb rap prijzen op tones gekeken, +100 euro wil ik dus geven.

ik wil wel het beestje testen om doa toestanden te vermijden :)

Droezel

Legacy Member
3500+ (Newcastle) €99 Opleg
3200+ (Venice) €146 Opleg

Opleg berekend met prijzen van tones.

crazy777

Legacy Member
r5GtTurbo zei:
Zoals eerder vermeld is de verpakking ongeopend, dus geen OC-results :p

info op cpu

AMD Athlon 64 x2
ADA3800DAA5CD
CCBWE 0548RPMW
1380759L50510
ik heb een 3500+ plus boxs cooler en doos en facktuur is van 21/4/2004 dus nog met garantie maar wa zou je vragen voor opleg ? vraag nie wat mijn cpu occ khou me daar niet met bezig

h8bal

Legacy Member
brechtvm zei:
khou u op de hoogte :)
(maw : kga er es over nadenke ;))

btw: hoe zit het met :
*factuur
*garantie
*reden ruil?

Factuur moet nog binnenkomen, maar een kopietje kan ik gerust bezorgen, want daar staan nog redelijk wat andere hardware bij op.

Garantie is dus ook geen enkel probleem , kan je ook gerust via mij doen.

Reden ruil: ik heb 3 X2 processoren besteld die bij nader inzien niet nodig waren, omdat het uiteindelijk toch geen high range pc moeten worden :angry: (ik steek namelijk nu en dan al eens wat pc's ineen)

h8bal

Legacy Member
crazy777 zei:
ik heb een 3500+ plus boxs cooler en doos en facktuur is van 21/4/2004 dus nog met garantie maar wa zou je vragen voor opleg ? vraag nie wat mijn cpu occ khou me daar niet met bezig

Ik ook niet, maar iemand vroeg de stepping zodus.

Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar het aanbod van Droezel. Maar jouw CPU zou een opleg van 100 € zijn.

h8bal

Legacy Member
Droezel zei:
Ik kan er morgen om komen als je wil.

Das prima. Ik PM je m'n info.

Voor de andere geïnteresseerden. Wat die 2 andere CPU's betreft, het zou kunnen dat ik die ook op dergelijke manier ga wegdoen, maar dat weet ik pas eind volgende week.

h8bal

Legacy Member
Sorry keb al toegezegd aan Droezel. Misschien dat ik volgende week nog wel een dergelijke deal kan doen, ik laat nog iet weten.

crazy777

Legacy Member
3500+ (clawhamer ) + 130 euro moest je nog een cpu wegdoen is dat oke . nu ik zal het wel horen

h8bal

Legacy Member
crazy777 zei:
3500+ (clawhamer ) + 120 euro moest je nog een cpu wegdoen is dat oke . nu ik zal het wel horen

Kga er nog niet op antwoorden, omdat ik nog niet zeker ben wat ik met die 2 andere exact ga doen.

Alleszins al bedankt voor de interesse.:niceone:

Violator

Legacy Member
Ik heb nog een Opteron 144 die op 2.8Ghz werkt 24/7 prime stable.

Voor OC resultaten moet je maar het OC forum erop na lezen.


Moest je interesse hebben moet je maar iets laten weten.

stvw

Legacy Member
Als we dan toch allemaal onze cpu's gaan willen wisselen:

Deze wil ik best wisselen:
3500+(venice)

PM me indien iemand geïnteresseerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan