Archief - amd 64 cpu-mobo-ram-graka-voeding-cpu koeler zalman

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tarske

Legacy Member
amd 64 cpu-mobo-ram-graka-voeding-cpu koeler zalman

zoals titel zegt verkoop ik volgende onderdelen

1)cpu amd 64 athlon cpu 3500+ venice
2)moederbord msi k8n sli platinium
3)ocz dual channel ddr set 2x512mb el platinium pc 3200 (2-2-2-5) 400mhz,lifetime warranty
4)grafische kaart msi-nx6600gt 128mb PCI EXPRESS met arctic silencer 6 koeler
5)zalman voeding zm400b-aps
6)zalman cpu koeler cnps7000-cu

garantie & factuur:
1 & 2 tot 22.08.2007 op factuur
3 lifetime warranty op factuur
4 tot 22.08.2008 op factuur
5 & 6 geen factuur meer maar zijn ongeveer zelfde tijdstip gekocht

prijzen:
1)150€
2)80€
3)130€
4)120€ incl arctic & originele koeler
5)50€
6)20€


Deze onderdelen kunnen allemaal hier getest of in werking gezien worden !
Links met info en foto's vind je hier
Er mag geboden worden op alle aparte stukken maar een bod op alles of meerdere items krijgt voorrang.
Deze aanbieding word op meerder fora geplaatst,ik zal later de links in deze thread plaatsen.



OPGELET : alvorens te bieden in deze thread :

- Een bod plaatsen betekent dit item effectief kopen,gene zever achteraf van ik heb geen geld of ik mag het niet kopen of dergelijks,bieden is kopen,das logisch hè.
- Ik behoud mij steeds het recht een item niet te verkopen indien de prijs te laag is.
- Verkopen buiten het forum (andere fora of vriendenkring) kan ook volgens de buy & sell regels mits ik dat bod hier plaats en iedereen hier dan de kans heeft tot overbieden.
- Ik verkies steeds een verkoop met afhaling,dit kan bij mij thuis te Beveren-Waas
- een bod met afhaling heeft steeds voorrang op een identiek bod met verzending
- Indien dit alles u schikt,start met bieden zou ik zeggen.

chukey

Legacy Member
1)cpu amd 64 athlon cpu 3500+ venice
2)moederbord msi k8n sli platinium
mijn bod 195 excl
wanneer sluit je af?

BMF|Johan

Legacy Member
3)ocz dual channel ddr set 2x512mb el platinium pc 3200 (2-2-2-5) 400mhz,lifetime warranty
6)zalman cpu koeler cnps7000-cu

Meeneemprijs 150 euro, afgehaald. (Die afhaling is misschien niet meer voor deze week, hopelijk is dat niet erg voor jou?)

kibo

Legacy Member
RocKer zei:
Dat ram is dat "pc3200 rev.2",of gewoon "el platinium":).

ik ben vriend van tarske,

is wel degelijk platinum rev 2 (staat op stickertje),
met tccd-chips:)

tarske

Legacy Member
chukey zei:
1)cpu amd 64 athlon cpu 3500+ venice
2)moederbord msi k8n sli platinium
mijn bod 195 excl
wanneer sluit je af?

Is wat weinig,heb al bod van 150€ op cpu alleen
Afsluitdatum heb ik niet direct,ik zal deze zondag alle boden eens bekijken en overwegen om te zien wat allemaal weggeraakt indien aparte verkoop.
Maar zoals in beginpost gezegd krijgen boden van meerdere artikels voorrang dus indien interresse moet je maar een goed bod plaatsen
Greetz

tarske

Legacy Member
BMF|Johan zei:
3)ocz dual channel ddr set 2x512mb el platinium pc 3200 (2-2-2-5) 400mhz,lifetime warranty
6)zalman cpu koeler cnps7000-cu

Meeneemprijs 150 euro, afgehaald. (Die afhaling is misschien niet meer voor deze week, hopelijk is dat niet erg voor jou?)


Die afhaling volgende week is zeker geen probleem,ik heb tijd maar hier geld ook bovenstaande mededeling.
Greetz
Ps:bod is genoteerd

tarske

Legacy Member
boden op andere fora kan je allemaal volgen want heb alle links hier geplaatst !

chukey

Legacy Member
ik ga zaterdag naar de pc beurs al ik daar nix vind ben ik beried een bod te doen van 210€ excl op het mobo en cpu

tarske

Legacy Member
chukey zei:
ik ga zaterdag naar de pc beurs al ik daar nix vind ben ik beried een bod te doen van 210€ excl op het mobo en cpu

tja,goedkoopste prijs dat ik in Belgie gevonden heb voor cpu alleen is 215€ dus denk ik dat mijn prijzen niet overdreven zijn maar het staat u natuurlijk vrij en hopelijk voor u vind je goede deal op de beurs,geen verplichting hier !

tarske

Legacy Member
chukey zei:
ga je akkoord?

ik laat het voorlopig niet gaan voor die prijs dus indien je niets zou vinden op de beurs kan je later nog altijd eens in deze thread komen kijken om eventueel een bod te doen
greetz

tarske

Legacy Member
chukey zei:
230€incl zoude da aanvaarde?

prijs zit goe maar die inclusief opsturen,kunde niet afhalen ?
dan pakken we 225€ afgehaald en ik overweeg directe verkoop !
ps:moet jij trouwens gene cpu koeler ?
greetz

tarske

Legacy Member
chukey zei:
ik prefereer opsturen omda ik genen auto em kben maar 15
kunnen we wel oplossing voor vinden,moet nu helaas afsluiten,ben morgen zeker op pc tussen 15 en 17 uur,misschien tot 18 uur dus zullen we dit morgen verder bespreken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan