Archief - AMD athlon xp 2400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
dus een oude case waar ik een mobo msi kt4 met cpu xp athlon 2400 heb ingezet
512mb ddr
80 gih ata wd
nvidia 5600xt
cdrom 48*
floppy

ieder bod is welkom
ik verkoop enkel als de prijs mij aanstaat en ik behoud het recht van verkoop.
indien degelijk bod kan snelle afhandeling uitgevoerd worden

deluc

Legacy Member
bod genoteerd maar nog nog beetje bij he,kheb er vandaag een nieuwe cpu voor meegebracht ter waarde van 78€
indien gewenst krijgt ge er de oude cpu en de speciale cooling van coolermaster ook bij
met die oude cpu crashte ie telkens
dat is de reden waarom ik er nieuwe heb ingezet
de oude cpu werkt wel op watercooling
maar kdenk dat luchtkoeling niet voldeed voor dit oude beestje

deluc

Legacy Member
komt al beter he maar kan nog beetjebij
gaat hier snel de goeie kant op en kga ne meeneemprijs zetten van 250€
als er iemand 285€bied krijgt hij er een 17" scherm bij van het merk lg
is ne flatron dus een platte beeldbuis
zeer degelijk scherm
alvast bedankt

ggoglen naar lg flatron type t710bh

deluc

Legacy Member
als de meeneemprijs geboden word wil ik hem brengen
maar dan wel naar gent he,dit geld niet voor iedereen
enkel brengen in overleg of baan delen ofzo maar zeker overleg nodig
dus gravendelger voorlopig bod 200€
bij 250€ word ie in gent bezorgd

Vlees

Legacy Member
210 geleverd in gent zonder dat scherm ;)
*edit*: snelle afhandeling mogelijk (morgen ofzo)

deluc

Legacy Member
scherm kost nog beetje te veel nieuw
voor 250 hebde de kast al en in gent wil ik ze voor die prijs leveren
da scherm is niet van mij dus kan ik daar niet veel mee onderhandelen he
da is de prijs die ik er voor moet vragen
ma geloof mij,het is echt een zeer mooi scherm,ik vind het zeker zijn geld waard

deluc

Legacy Member
nee sorry pc moet met scherm minimum 275 opbrengen
ik zal het bod noteren en morgen sluit ik af
kzal misschien best om 20u afsluiten dat eventueel anderen ook nog de keur krijgen he

alle meeneemprijs 240€
met scherm 275€+extra cpu en cooling

deluc

Legacy Member
dus momenteel hoogste bod van vlees 225€ zonder scherm

dit is echt een zeer mooi scherm he mensen,voor da geld kunde der nie voor sukelen

deluc

Legacy Member
sorry maar kga verkoop met nen dag uitstellen
er is intresse van een vriend dus geef ik hem voorang he
waarschijnlijk weet ik deze avond al uitsluitsel en zal toch proberen om hier voor 20u nog te posten goe en wat
hopend op jullie begrip en geduld,bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan