Archief - amd gamesysteempje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

humpty hump

Legacy Member
ik verkoop misschien mijn pcke als ik er e goei prijske voor krijg
of ruilen tegen laptop waarmee ik nog e beetje kan bij gamen(woonplaats sint-truiden (limburg)

-AMD 3000+ 64bit venice socket 939
-moederbord: k8 neo4
-6600 GT geforce 256mb (Pci), NV silencer 6 cooler (zeer stille koeler)
-1 GIG RAM 2 x 512 (pc3200)
-160 GIG maxtor harde schijf
-cd schrijver 52x philips
-dvd-lezer
-floppy
-tybotech x-tower gamingcase, 500 watt voeding, blue neon light
-17 inch crt AOC spectrum
-zwart toetsenbord + muis
-alles is praktisch nieuw, nooit overclocked

er word niets apart verkocht
ik behou mij het recht blablabla...

Robain

Legacy Member
richtprijs zonder crt, toetsenbord & muis??

wanneer aangekocht? waar aangekocht? alle facturen nog? garantie?


foto van case?



greetz

Robain

Legacy Member
nog paar vragen.:

- welk ram geheugen is dat precies?
- hdd pata of sata? diamondmax 9 of 10 ?


moet je soms in gent of burgge zijn?




greetz

humpty hump

Legacy Member
verkoop hem omdak laptop wil
ram is van kingston en ik denk sata
lol :s boden vindk toch extreem laag daarvoor doek em nie weg dan hou ik hem liever kheb er 900 eur voor betaald voor enkel toren

Robain

Legacy Member
MSI K8N Neo4-F (PCI Express, Socket 939, NFORCE 4, 4DDR400 Dual --> 86,80
AMD Athlon 3200+, 64bit, Socket 939 Boxed with cooler Venice --> 168,00
MSI NX6600GT-TD128E LITE PCI-EXPRESS Geforce 6600 GT, 128Mb DDR3, TV-o... --> 149,90
KINGSTON DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueRam --> 48,00
KINGSTON DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueRam --> 48,00
WESTERN DIGITAL 160GB 8MB SATA II (7200/300) WD1600JS --> 82,50
CD-RW NEC NR9500 Internal 52x32x52 IDE BULK BLACK --> 25,00
DVD LG 16/48x IDE Bulk Black --> 19,95
NEC BLACK Floppy 1.44MB --> 7,45
Tybotech Extreme Gaming Case Blue 500W --> 70,00

-------------------------------------------------------------------
TOTAAL € 703,90
prijzen vanop tones, behalve case, das google...


hier heb je dus voor 700 euro jouw systeem nieuw, behalve dat er een 3200+ in zit ipv een 3000+. hier heb je dus een betere..

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
ff om ts te steunen : als je die pc samenstelt voor 700+ euro die zo goed als hetzelde is (behalve cpu zoals je zelf zegt), vind ik je bod van 360 wel zeer laag, zeker omdat de pc nog minder dan een jaar oud is .

Tja..
Veel succes met de verkoop, en hopelijk haal je goede prijs

Robain

Legacy Member
mmm mss heb je wel gelijk, kzal men bod in ieder geval een klein beetje optrekken.:

400excl


btw, ben je soms in gent of brugge?

palatinus

Legacy Member
kun je het typenr van die crt eens geven? ik zoek een Spectrum 7Glr
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan