humpty hump
Legacy Member
ik verkoop misschien mijn pcke als ik er e goei prijske voor krijg
of ruilen tegen laptop waarmee ik nog e beetje kan bij gamen(woonplaats sint-truiden (limburg)
-AMD 3000+ 64bit venice socket 939
-moederbord: k8 neo4
-6600 GT geforce 256mb (Pci), NV silencer 6 cooler (zeer stille koeler)
-1 GIG RAM 2 x 512 (pc3200)
-160 GIG maxtor harde schijf
-cd schrijver 52x philips
-dvd-lezer
-floppy
-tybotech x-tower gamingcase, 500 watt voeding, blue neon light
-17 inch crt AOC spectrum
-zwart toetsenbord + muis
-alles is praktisch nieuw, nooit overclocked
er word niets apart verkocht
ik behou mij het recht blablabla...
of ruilen tegen laptop waarmee ik nog e beetje kan bij gamen(woonplaats sint-truiden (limburg)
-AMD 3000+ 64bit venice socket 939
-moederbord: k8 neo4
-6600 GT geforce 256mb (Pci), NV silencer 6 cooler (zeer stille koeler)
-1 GIG RAM 2 x 512 (pc3200)
-160 GIG maxtor harde schijf
-cd schrijver 52x philips
-dvd-lezer
-floppy
-tybotech x-tower gamingcase, 500 watt voeding, blue neon light
-17 inch crt AOC spectrum
-zwart toetsenbord + muis
-alles is praktisch nieuw, nooit overclocked
er word niets apart verkocht
ik behou mij het recht blablabla...