tweetyoost
Legacy Member
Hallo
Aangezien ik dit schooljaar waarschijnlijk nood zal hebben aan een nieuwe laptop en mijn andere pc nu nog minder gebruikt zal worden zou deze eigenlijk de deur uitmogen...
Het betreft deze pc:
Aluminium superflowercase sf201 (plexi voorkant,uitschuifbaar moederbord enz.. zwarte kleur, gemod met UT logo erin) ook nog een 3,5inch fanbus zeer stille 80mm fans (leds enz...) alles mooi gemeshed en ligt er zeeer proper bij
36GB raptor
200GB maxtor DM10 eventueel nog een 2de 200GB maxtor DM10 (raid dus mogelijk)
2*512mb twinmoss speedpremium ram (nieuwe BH5's)(2-2-2-11)
DFI infinity ultra 2
AMD mobile IQYAH 2600+ (beste mobile die eris!)
SLK 947? met papst 92mm fan
Tagan 480W (supervoeding!)
NEC dvd writer (geen id welke)
Liteon cd writer
Powercolor 9800SE @ volledig modbaar zonder problemen naar 9800pro/XT (haalt 22.000 3dmarks01) met zalman (blauwe) en fan erop.
WLAN pci card
extra LAN card
en dit is het zowat...
Mooie stukjes dacht ik zelf.. in der tijd zorgvuldig uitgekozen om als doel een zo snel mogelijke pc te hebben... nu idd wat verouderd maar zeker niet traag te noemen. Heb er hier op TN forums nog 36s superpi voor staan en dit voor een ahtlon xp
zeker de raptor, mobo-cpu-ram combinatie is super
Ik kan er niet echt een richtprijs opplakken maar had er graag nog een mooie prijs voor gehad gezien de toch wel zeldzame cpu,ram,3d kaart
foto'kes enzo:
superpi36s was nog met 2*256mb ram
35s 2835Mhz!
Binnenzicht
Pieter
Aangezien ik dit schooljaar waarschijnlijk nood zal hebben aan een nieuwe laptop en mijn andere pc nu nog minder gebruikt zal worden zou deze eigenlijk de deur uitmogen...
Het betreft deze pc:
Aluminium superflowercase sf201 (plexi voorkant,uitschuifbaar moederbord enz.. zwarte kleur, gemod met UT logo erin) ook nog een 3,5inch fanbus zeer stille 80mm fans (leds enz...) alles mooi gemeshed en ligt er zeeer proper bij

36GB raptor
200GB maxtor DM10 eventueel nog een 2de 200GB maxtor DM10 (raid dus mogelijk)
2*512mb twinmoss speedpremium ram (nieuwe BH5's)(2-2-2-11)
DFI infinity ultra 2
AMD mobile IQYAH 2600+ (beste mobile die eris!)
SLK 947? met papst 92mm fan
Tagan 480W (supervoeding!)
NEC dvd writer (geen id welke)
Liteon cd writer
Powercolor 9800SE @ volledig modbaar zonder problemen naar 9800pro/XT (haalt 22.000 3dmarks01) met zalman (blauwe) en fan erop.
WLAN pci card
extra LAN card
en dit is het zowat...
Mooie stukjes dacht ik zelf.. in der tijd zorgvuldig uitgekozen om als doel een zo snel mogelijke pc te hebben... nu idd wat verouderd maar zeker niet traag te noemen. Heb er hier op TN forums nog 36s superpi voor staan en dit voor een ahtlon xp

zeker de raptor, mobo-cpu-ram combinatie is super
Ik kan er niet echt een richtprijs opplakken maar had er graag nog een mooie prijs voor gehad gezien de toch wel zeldzame cpu,ram,3d kaart
foto'kes enzo:
superpi36s was nog met 2*256mb ram
35s 2835Mhz!
Binnenzicht
Pieter