Archief - amd xp 2400+, asus a7n8x-xe, 512mb ddr, gf 6600GT,........

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svenny007

Legacy Member
mobo:
1: asus A7N8X-XE : Socket A, nForce2 Ultra400+MCP-RAID, Dual-ch DDR400, AGP 8X 10/100LAN, ATA 133, SATA, USB2.0 6ch Audio, PDIF out, .... link 40 euro
met
2: CPU: AMD XP 2400+ Thoroughbred Socket A 50 euro
+
3: met Thermalright SP-97 koelblok link en 92mm titan fan 25 euro

4: 512 MB DDR 400 TakeMS pc 3200 met koperen heatspreader van nexus 20 euro

graka:
5: Sparkle GeForce 6600 GT DDR3 VGA-out DVI-out (SP-AG43GDH) link foto is wel anders dan die van mij ? 120 euro

6: AOPEN 350 W 120mm 4colorled fan FSP350-60PN (PF) met 4 gekleurde leds 20 euro

7: Liteon DVD R/RW (geen dual layer) SOHW-812S link 15 euro

8: maxtor 80 GB 7200 rpm 8mb met q-tec coolerke onder 30 euro

9: Digital Thermometer Monitor
link zilvere kleur maar zonder iCute op 9 euro

10: simpele labtec speakers link 5 euro

11: gewone floppydisk 1 euro

en ik heb nog 2 cases staan ook en kan ik indien gewenst daarin inbouwen
http://users.telenet.be/svenny007/cases/
12: hx-08 30 euro
13: hx-45 15 euro
de hx-45 ontbreekt wel 1 cdromplaatje en 1 floppy plaatje en zit niet in een doos
de hx-08 zit nog wel in een doos

prijzen zijn mijn minimum richtprijzen.

staat ook op lotverkopen.be
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=32609#32609

bosske

Legacy Member
wat had je nog graag gehad voor de cases en de dvdwriter?
grtz

Scyver

Legacy Member
snelle afhandeling mogeijk?

exacte ouderdom? (garantie-facturen)

Svenny007

Legacy Member
bosske zei:
wat had je nog graag gehad voor de cases en de dvdwriter?
grtz

geen idee ik heb geen prijsschatting gedaan maar niemand heeft geantwoord.

doe een bod..

alles moet weg.

ik zal overal minimumprijzen bijzetten

Svenny007

Legacy Member
Scyver zei:
snelle afhandeling mogeijk?

exacte ouderdom? (garantie-facturen)

moederbord is van 3/2/2006 zit een afleveringsbon bij ik weet niet dat dit geld als factuur ? vorige maand besteld bij iemand die bij een pc winkel werkt en dat nog kon bestellen andere pc winkels konden dit niet meer ?

processor 3 weken geleden gekocht in een louch pc winkelke die toevallig nog een had liggen geen factuur bij gekregen.

de rest schat ik iets minder dan 2 jaar oud behalve 9 dat is nieuw vorige week hier gekocht op het forum

graka ongeveer een jaar geleden gekocht bij hofline maar ik vind het factuur niet direct meer

Scyver

Legacy Member
Svenny007 zei:
moederbord is van 3/2/2006 zit een afleveringsbon bij ik weet niet dat dit geld als factuur ? vorige maand besteld bij iemand die bij een pc winkel werkt en dat nog kon bestellen andere pc winkels konden dit niet meer ?

processor 3 weken geleden gekocht in een louch pc winkelke die toevallig nog een had liggen geen factuur bij gekregen.

no offence maar klinkt niet echt gezond, vooral da louch winkelke

Diezeldog

Legacy Member
ik ga ervanuit dat die cpu ook al geen nieuw was vermits er geen factuur bijgeleverd is (louch winkelke).
bod 35€

Svenny007

Legacy Member
Scyver zei:
no offence maar klinkt niet echt gezond, vooral da louch winkelke

tja was de enige winkel die nog een amd xp socket a had liggen
andere pcwinkels hadden hem niet meer en konden ook niet meer bestellen zijden ze.

processor zag er wel nieuw uit geen pastaresten of stof ofzo op kussentjes ook in orde
en ik heb her hier geen problemen mee gehad.

ps: er zit zo'n cpu spacer tussen ook http://www.tweakmonster.com/spacers/images/rev1_1.jpg foto ter ilustratie maar is hetzelfde denk ik als doe van mij

bratz

Legacy Member
4) 512MB ram -> 20€ kan normaal afgehaald worden.
10) labtec speakers -> 5€

FedNotes

Legacy Member
3: met Thermalright SP-97 koelblok

20 euro zonder fan als dat mogelijk is?

Svenny007

Legacy Member
-=blowsion=- zei:
meeneem voor cpu geboden 50€ pm me voor details

Svenny007 zei:
prijzen zijn mijn minimum richtprijzen.

en ik vind hert bod van lexieboy nog intresanter dan

ik weet niet of dit te veel is maar ik zet de meeneemprijs inc 1 case naar keuze op 500 euro
indien niet te ver (max 25 km rond lier) gratis thuis geleverd
(ik heb geen legaal os)

indien mogelijk om het voor mij goed uit elkaar te houden liefst prijzen apart bieden
bv
1: 50 euro
2: 30 euro

anders word da hier te moeilijk

Svenny007

Legacy Member
ik heb een bod van
2 50 euro lotverkopen MrMorePhun (cpu)
3 25 euro lotverkopen MrMorePhun (thermalright)
4 20 euro lotverkopen MrMorePhun (ram)
7 15 euro lotverkopen MrMorePhun (dvdrw)

ik denk dat dit intresanter is dan bod van lexieboy 70 euro voor 1+2


ik verlaag de meeneemprijs voor alles - 1 case naar 400 euro

_mocking][bird_

Legacy Member
ik heb interesse in de harde schijf van 80 gig. bod: €25, snelle afhandeling mogelijk (en zelfs gewenst)

Scyver

Legacy Member
  1. 40
  2. 40
  3. 25
  4. 20
  5. 65
  6. /
  7. 15
  8. 30
  9. /
  10. /
  11. 1
  12. /
  13. 15
Zit er een voeding in die case?

€ 250 voor geheel - snelle afhandeling is noodzaak!
Cash geld bij afhaling - € 400 is imho niet mogelijk qua prijs voor deze onderdelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan