Archief - AMD XP1800+ (AX1800DMT3C) + evt Mobo + Mem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Ik heb deze CPU nog liggen,
hij is in goede staat en er is
zo een koperen plaatje bij van
thermaltake om u core ni te crushen.

* Info: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon XP 1800+ - AX1800DMT3C.html
* Foto's: http://users.telenet.be/XYRIS/1800+/

Bij de cpu kan eventueel een cooler:

Thermaltake Volcano 6CU+ of
Thermaltake Volcano 9

Ook kan ik der een moederbord bijdoen van mijn moeder.
Dit moederbord ga ik volgende week vervangen wegens dat
die door één of andere reden ons niet op msn laat...
Elke keer ik een check doe door msn zegt hij dat de Offline instellingen
van Internet Explorer niet goed zijn en dan moet ik in explorer:
"Extra => Opties => Geavanceerd en op "standaard instellingen" drukken en
dan TOEPASSEN en dan kan ik weer op msn , maar dit is echt
storend want dat is elke boot....Heb me suf gezocht maar vind het probleem
niet! Voor de rest werkt dit bordje gewoon zoals een ander.

Moederbord type: http://global.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7ZX (Rev 5.1).htm#

EXTRA: Daar kan dan weer nodige SD-ram bij dat wegmoet wegens dat andere; 2x 128 + 64mb = 320mb

XYRIS

Legacy Member
Sjezes, wat ik vreesde komt uit.

Ik wil GEEN discutie!

=> HD 3* formatted
=> draadloos & gewoon netwerkkaartje gehangen ZELFDE
=> GEEN router probleem hangen nog 2andere pc's aan router
=> Broer heeft als specialisatie netwerken dus zeker niks aant netwerk, en
heb zelf ook nekeer extra pc in plaats van dieje aangehangen zonder probleem.
=> Ander batterijke op mobo gestoken.........

WAAR LIGT PROBLEEM DAN MOGELIJK????
Ik gaan da volgende week verwisselen met een ander mobo en we zien wel.
Ik zie geen andere mogelijkheid waar het probleem kan liggen...

Einde discutie, ik zie volgende week wel ben zeker da da probleem dan weg is.

pepinos

Legacy Member
Richtprijs voor Moederbord + Processor?

('t is disussie, niet discutie..)

grtz

XYRIS

Legacy Member
Genoteerd, maar mag nog wat hoger :)

Dacht

cpu ~ 40-45€
Mobo ~ 10€-15€

XYRIS

Legacy Member
Heb dat Koperen Thermaltake-plaatje aan The_Assman verkocht, hebben dit
via msn vlug afgehandeld.

XYRIS

Legacy Member
Als er tegen vanavond 22.00 geen hoger bod is , is de CPU voor ec8or

XYRIS

Legacy Member
Cpu Sold!!!!

Msn: [email protected]

VOOR ANDERE GEINTRESEERDEN: BIJ ZELFDE BOD VERKOOP IK NOG
EEN 1800+ (mogelijk MP volgens CPU-z) MET EPOX MOEDERBORD (DDR)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan