the_jerre
Legacy Member
Deze is een kleine kast.Perfect voor een HTPC.
hier voor meer info : http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08940
Zitten van boven 4 boorgaten in en de fan van de voeding is losgekoppeld omdat ik die via speedfan liet regelen,anders te veel lawaai.
Foto's later.
Voor €40 is hij van u.
Of doe mij een andere bod
staat ook op tones.
hier voor meer info : http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08940
Zitten van boven 4 boorgaten in en de fan van de voeding is losgekoppeld omdat ik die via speedfan liet regelen,anders te veel lawaai.
Foto's later.
Voor €40 is hij van u.
Of doe mij een andere bod
staat ook op tones.