Archief - Antec Performance One P182 Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vochtig

Legacy Member
Awel om mythe een plezier te doen trek ik mijn bod van € 85 in :)

mythe

Legacy Member
Goh, thx :)!! Dan blijft mijn huidige bod op 80!
I love you! :p

Ma k'wil die case nu al een jaar, ma vind ze gewoon wa prijzig 2de hands.

mythe

Legacy Member
Hij verzend niet en hij kan niet verzenden heeft hij al VEEL herhaald ;).
En potverdorie, ik wil die CASE! :p

mythe

Legacy Member
Oef ^^.
Wete, k'zal k'ik ze kopen. En als mijn setup van thuis er niet inpast dan zal ik het u zeggen ;). Want ik geraak wel tot in Kortrijk, ge moet ze juist op mijn kot komen halen :).

Vochtig

Legacy Member
Laat mythe toch gwn die case ;) Tis just tzelfde me mij en die Stacker , kwil die ook zo grg :)

Gl Mythe en mocht je ze hebben GL :P

Cyaankali

Legacy Member
Ik bied 85 euro afgehaald.

Greetz Cyaankali

ps: snelle afhandeling gewenst.

:)

mythe

Legacy Member
pfff :( wrm werkt iedereen mij hier tegen.
k'wil die case gewoon hebben.

90 euro dan maar.

@Cyaankali: hij sluit pas vrijdag af.

Cyaankali

Legacy Member
Zolang dat u kalm blijft is er geen probleem.

Greetz Cyaankali

:)

mythe zei:
pfff :( wrm werkt iedereen mij hier tegen.
k'wil die case gewoon hebben.

90 euro dan maar.

@Cyaankali: hij sluit pas vrijdag af.

mythe

Legacy Member
Cyaankali zei:
Zolang dat u kalm blijft is er geen probleem.

Greetz Cyaankali

:)
Ik blijf kalm.
Maar ik wil die case echt hebben maar als er nog veel geboden wordt heb ik sebiet geen nut meer van ze 2de hands te kopen.
+ nieuw kan ik ze niet betalen, want moet ook nog voeding kopen :(.

Cyaankali

Legacy Member
Daarom bestaat er zoiets als een forum waar men boden kan uitbrengen op tal van producten, waaronder dit wonderbaarlijke artikel.

Greetz Cyaankali

:)

mythe zei:
Ik blijf kalm.
Maar ik wil die case echt hebben maar als er nog veel geboden wordt heb ik sebiet geen nut meer van ze 2de hands te kopen.
+ nieuw kan ik ze niet betalen, want moet ook nog voeding kopen :(.

mythe

Legacy Member
Cyaankali zei:
Daarom bestaat er zoiets als een forum waar men boden kan uitbrengen op tal van producten, waaronder dit wonderbaarlijke artikel.
Dat weet ik, maar op dit wonderbaarlijke artikel word er blijkbaar verschrikkelijk veel op geboden :).

En normaal komen de boden neit zo dicht bij de nieuwprijs van het product aan.

Maar doet er nu niet toe, k'wil die case gewoon. te zalige case.

Cyaankali

Legacy Member
Wij zullen deze nacht goed slapen denk ik zo.

Greetz Cyaankali

ps: ik stel voor dat ik hier stop want anders komt de politie.

:)

mythe zei:
Dat weet ik, maar op dit wonderbaarlijke artikel word er blijkbaar verschrikkelijk veel op geboden :).

mythe

Legacy Member
Cyaankali zei:
Wij zullen deze nacht goed slapen denk ik zo.

Greetz Cyaankali

ps: ik stel voor dat ik hier stop want anders komt de politie.

:)
mjah, ik ben is gaan slapen :). k'Zie morgen wel nog is, want morgen nog examens programmeren ^^.

Slaapwel e ;).

JMke

Legacy Member
mythe zei:
+ nieuw kan ik ze niet betalen, want moet ook nog voeding kopen :(.

uhm. In deze case zit GEEN voeding hé.

hoogste bieder op dit moment: mythe €90

mythe

Legacy Member
I know, maar eventueel bied ik op een andere case van u en gaat ze naar Cyaan. k'Zie vanavond is goed. Moet er geraken ook e ;) aan mijn bod.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan