Archief - Antec sound activated leds + Alienware muismat + 120mm fans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member
Eerst en vooral verkoop ik een func 1030 Alienware muismat.
Volledig nieuw, gewonnen op lanscape (idem voor alles wat ik hier verkoop)
Heb wel de envelop waar deze in zit geopend om te zien wat voor een muismat ik juist gewonnen had ;)
Heb zelf al zo een in gebruik samen met een Razer muis en is werkelijk een plezier om op te werken :)
Richtprijs (= geen meeneemprijs) 15€
foto: http://www.ebcl.lib.id.us/gina/mousepad.jpg

2de item is een Antec external Led light tube (green)
review en foto's: http://www.dvhardware.net/review39_iluminate.html
Is dus sound activated licht dat je binnen of buiten je case kan gebruiken.
Prijs in België = 16€ (Codima)
meeneemprijs = 12.5€
minimumprijs = 9€

3de item: Antec internal Led light tube (blue)
sound activated light
review: http://www.futurelooks.com/display.php?i=222&p=1
minimumprijs = 7€
meeneemprijs = 10€

Heb ook nog ne Antec 120 trilight ledfan. Daar mag steeds op geboden worden, als het bod goed is verkoop ik die ook. Kan ik zelf namelijk ook misschien nog gebruiken dus ja ;)


Al het bovenstaande is dus nieuw en ongeopend, behalve dan die muismat waar dat den envelop van geopend is

Heb ook nog een aantal Enermax 120mm fans liggen. Deze zijn wel al gebruikt, maar kweet nie goe hoeveel ik er daar juist nog van heb.
minimum 6.5€ stuk

Ook nog te koop dubbele UV ccfl 30cm met invertor. dus 2 ccfls van 30cm hé ;)
link: http://www.codima.be/nl/product.aspx?319
Zeer weinig gebruikt. Prijs = 10€

Kenshi

Legacy Member
@ Tae te weinig
@gravendelver welke 3 fans ? Ik vermeld toch nergens 3 fans lol
Moet nog eens exact bekijken hoeveel 120mm enermax fans ik op overschot heb

Kenshi

Legacy Member
Uuuuuup :(

Ge moogt ook altijd bieden zonder rekening te houden me minimumprijzen, kzal dan wel zien
Tziet er nochtans wel degelijk materiaal uit enzo zunne

Tae

Legacy Member
Wel degelijk intresse in die muismat wat kost die in de winkel hier in België ?

linux

Legacy Member
en wat is da ding linksboven aan die muismat? is dat om uw muisdraad in te steken ofzo?

Kenshi

Legacy Member
Tae die muismat is gewoon niet te koop in België. Allé de Alienware versie toch niet.
Die is enkel in de online shop van Alienware zelf te verkrijgen dacht ik.
De gewone func versie ziet er zo uit: http://www.func.net/products/1030/index.html en kost 20€ bij jacobshans bv.

@Linux idd daar steekt ge uwen draad tussen zoda ge zo geen gewicht hebt van daarvan. Ik werkte vroeger steeds met draadloos voor dak die razer had, met da ding aan de muismat evenaarde da gevoel van draadloos.

@Gameraap noted

Gameraap

Legacy Member
laat je mij nog iets weten ivm dat fanneke? Als na een tijd niemand biedt bedoel ik dan hé ;)
greetz

Kenshi

Legacy Member
hoogste bod tot nu toe dus.
muismat is ongeveer 23 x 26,5cm
Heeft btw 2 zijden voor de mensen die het nog niet wisten ;) "ruwe" en gladde kant.
Zelf gebruik ik de ruwe kant met mn razer, is maar naargelang je zelf het beste vindt natuurlijk

BuiZe

Legacy Member
Ik doe alvast een bod van 18 euro excl, en als er een tincase bij zit mag je daar 20 excl van maken.

Kenshi

Legacy Member
Neen de Alienware versie komt nooit in zo een tin case.
Bod noted.
Ik zal morgenavond afsluiten voor die muismat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan