Archief - Apple iBook G4 12" (1.33 GHz - 768Mb - DVD/CD-RW)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CyberOps

Legacy Member
Betreft: Apple iBook G4 12" (laatste revisie)

De laptop is vrijwel enkel gebruikt voor te programmeren op school en is in uitstekende staat. De kans dat ik hem nu voor school nog ga nodig hebben is nihil, vandaar de verkoop.

Specs:

CPU: PowerPC 1.33 GHz
RAM: 768 Mb (zelf 256 bijgestoken)
Hard Drive: 40 GB ultra ata
Video: ATi Mobility Radeon 9550
Video Out: mini-VGA (met adaptor)
USB: 2 (2.0)
Firewire: 1
Audio Out: stereo
Speaker: stereo
Microphone: mono
Modem: 56 kbps
Ethernet: 10/100Base-T
Airport Extreme (wireless): included
Bluetooth: included
DVD/CD-RW station
Azerty keyboard
OS X Tiger
12" tucano second skin (zwart)
Batterij nog in uitstekende staat (+3u)
Alle dozen, toebehoren, handleidingen, installatie disks en software bijgeleverd!
Geen mankementen, noch schade. In uitstekende staat!

Minimum: 500
Meeneem: 575

Pics:
pic1
pic2
pic3
pic4

Mogelijkheid tot bezichtigen en testen. Enkel afhalen te Eeklo.

CyberOps

Legacy Member
bod van 450 euro gehad. zou deze namiddag dan de deur uitgaan

CyberOps

Legacy Member
koper (VinX) heeft zijn bod uitgesteld. ibook nog steeds beschikbaar.
Minimumprijs: 450 euro.

Th0masSss

Legacy Member
hoe lang gaat batt mee?

Geen mogelijkheid tot verzenden of ergens halverwegen af te spreken?

Davyke

Legacy Member
Th0masSss zei:
hoe lang gaat batt mee?

Geen mogelijkheid tot verzenden of ergens halverwegen af te spreken?

Staat er toch duidelijk bij

"Batterij nog in uitstekende staat (+3u)"

CyberOps

Legacy Member
Th0masSss zei:
Geen mogelijkheid tot verzenden of ergens halverwegen af te spreken?

Ik verzend niet. Ik kan eventueel wel per trein raken in alle stations van eeklo tem gent-st-pieters (wel niet tijdens weekends)

Michy_VI

Legacy Member
bodje 400eur afgehaald in eeklo of gent?
indien te laag negeer maar en zie als free up

CyberOps

Legacy Member
Nee, niet elke dag. Slecht 2 à 3 dagen per week. Leeftijd, net 2 jaar, maar vertoont nauwelijks gebruikssporen. (mede door de kwaliteitsvolle second skin). Het is trouwens één van de laatste revisies (dus ingebouwd bluetooth enzo...)
Indien je kan komen afhalen is je bod genoteerd.

ik zou dit weekend ook graag afsluiten.

Michy_VI

Legacy Member
aleh hup 425 afgehaald naar keuze, eeklo of gent sint pieters, en inderdaad graag dit weekend afsluiten, morgen kan ik wel niet online komen

CyberOps

Legacy Member
ik ga binnen een half uurtje afsluiten ja. Tot nu toe is het hoogste bod van Tha Sony.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan