Archief - Asus 7600GS 512Mb TS PCI-e

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phreak-

Legacy Member
65 Eur , als deze gebracht kan worden op een kot bij sint pieters station

(wel boven meeneemprijs zie ik maar kzeg het toch..)

SMa

Legacy Member
blijkbaar is hij nu toch verkocht aan phreak-
daar ben ik NIET mee akkoord

aangezien we via pm een afhaling overeengekomen waren had jij je 60 euro in handen, de meeneemprijs dus!
de pm waarin je duidelijk aangeeft dat je overeenkomt met mijn bod werd trouwens verzonden om 9u50, dat er 25 minuten laten een bod van (amper) 5 euro hoger komt mag imo niets aan de overeenkomst veranderen

gravendelver

Legacy Member
Er zijn weken voorbij gegaan waarbij niemand intresse toonde, de meeneemprijs is dan ook tijd bij tijd om laag gegaan en die stond als laatste op 45 euro excl (https://www.beyondgaming.be). Hij was dus de eerste die de meeneemprijs boodt, iets hoger aangezien zijn bod incl was. Moest ik aan u verkopen zou ik dus de regels overtreden...

SMa

Legacy Member
dus verkoop je aan hem voor 45 euro?
waarom moet hij dan doorbieden tot 65 euro?
en waarom laat je de rest dan ook doorbieden?

gravendelver

Legacy Member
Omdat jullie boden snel achter elkaar kwamen en ik dit maar deze morgen had gezien... Heb ook deze voormiddag al gevraagd om deze thread te sluiten...

kibo

Legacy Member
gravendelver zei:
Heb momenteel geen plaats meer voor zo'n scherm helaas. Ik verlaag wel de meeneemprijs naar 45 euro excl :)

SMa zei:
€50incl dan

gravendelver zei:
Er zijn weken voorbij gegaan waarbij niemand intresse toonde, de meeneemprijs is dan ook tijd bij tijd om laag gegaan en die stond als laatste op 45 euro excl (https://www.beyondgaming.be). Hij was dus de eerste die de meeneemprijs boodt, iets hoger aangezien zijn bod incl was. Moest ik aan u verkopen zou ik dus de regels overtreden...

ivm reports:

De meeneemprijs was 45€ excl.
de eerste die volgens mij de meeneem had geboden was SMa(verzending zal niet meer zijn dan 5€).

gravendelver

Legacy Member
Dan heb ik mislezen, srry. De kaart is nu verkocht en kan er nu niet veel aan veranderen.

SMa

Legacy Member
Mislezen? Ondertussen zit ik hier wel met een onbruikbare pc.
Ik vind het dik sucken en weet eerlijk gezegd nog niet wat ik met deze situatie zal doen, ik vind het echt niet kunnen.

En dat hele gedoe ivm de eerste die de meeneemprijs bood, waarom zend je me dan een pm waarin je akkoord gaat met die 60 euro? Over de nieuwe meeneemprijs repte je trouwens met geen woord, en dat zal je ook wel niet gedaan hebben tegen 'Phreak-'! (blijkbaar had niemand die €45 zien staan, en heb je nu mooi €20 extra in je zakken)


btw, thx voor de reactie kibo!

kibo

Legacy Member
SMa kan een negatieve iTrader geven,
zou mss spijtig zijn aangezien gravendelver zijn goede reputatie,maar hij is hier toch wel een beetje in de fout gegaan.

kga thread sluiten voor offtopic te voorkomen.
edit: (op aanvraag)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan