Archief - Asus EN8800ULTRA/G/HTDP/768M

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadelus

Legacy Member
Hoi,

Aangezien ik toch een zwakkere kaart nodig heb en dit dus gewoon overkill is voor mij ga ik deze verkopen nog voordat hij toegekomen is.

Kaart is dus ongebruikt, zelfde als het mobo wat ik nog moet toekrijgen maar mag wel al de verkoop in.

Mocht ik een bepaalde prijs niet krijgen voor het toestel dan gaat hij gewoon terug naar de winkel waar ik hem heb gekocht.

Gaat dus over dit type: EN8800ULTRA/G/HTDP/768M

Minimum = 400
Meeneem = 575

Taxi post of via UPS is mogelijk natuurlijk wel op kosten koper.

Afhalen kan op volgende plekken:

Diepenbeek
Hasselt
Genk
Kinrooi

Geen boden onder voorbehoud, daar hou ik me niet mee bezig. Hij moet nog toekomen dus volgende week is hij leverbaar.

Bieden is kopen.

Greetz

Deadelus

Legacy Member
Als jullie ruilvoorstellen willen doen, merk en type opschrijven. + wat jullie denken wat je kaart nog waard is.

Vergelijk dit met mijn meeneem prijs. Dat is wat ik extra wil hebben. Maar het liefst prefereer ik cash aangezien ik geen game kaart nodig heb.

Greetz

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
In nieuwstaat: POV 8800GTS 320mb + Creative Inspire 2.1 T3100 29W
(beide nieuwstaat, perfect in orde met factuur, gekocht bij forcom) + 150 euro opleg van mij :)

Laat snel iets weten want ik wil zo snel mogelijk een betere kaart.

Deadelus

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
In nieuwstaat: POV 8800GTS 320mb (met factuur) + 150 euro opleg

Jouw nieuwprijs van kaart is 279 bij forcom mijn nieuwprijs is 609 rekensommetje maken?

Is dus veel te weinig :)

Greetz

EDIT: Geen geluidsset nodig aangezien ik hier een 5.1 versterker heb staan met goede boxen :)

SyZZel

Legacy Member
Sparkle Nvidia 8800 GTX , 2 maandjes out , nog 3 jaar garantie bij Forcom.
+een € 80-100 ?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
POV 8800GTS 320mb + 200 euro opleg, is mijn MAXIMUM BOD :)

Deadelus

Legacy Member
Tel is uit?

Uw nieuw prijs samen met mijn nieuwprijs tel dat van elkaar af....

Ik ga dus geen dingen verkopen onder mijn prijs.

Laat het ruilen maar want dat loopt toch op niets uit.

Enkel nog biedingen

Greetz

SyZZel

Legacy Member
Ik wil max € 120 opleg geve :) Kun je ff zeggen of je dit goed vind of niet plox ?

piotke

Legacy Member
online besteld ? Gewoon je berusten opd e 7 dagen afzie tijd, en je krijgt alles terug.

Deadelus

Legacy Member
SyZZel zei:
Ik wil max € 120 opleg geve :) Kun je ff zeggen of je dit goed vind of niet plox ?

Kan bij forcom niet direct een nieuwprijs vinden, maar ik hou het in overweging.

Maar mensen mogen ook bieden met een lower budget kaart waardoor er meer cash bij komt.

Greetz

Deadelus

Legacy Member
piotke zei:
online besteld ? Gewoon je berusten opd e 7 dagen afzie tijd, en je krijgt alles terug.

Dit klopt, daarom dat ik ook zeg dat ik er niet teveel verlies op wil maken.


Greetz

Deadelus

Legacy Member
Gamer zei:
idd.
BFG8800GT OC edition.


Nieuwprijs die ik kon vinden is 249 euro in NL

Dus als we tellen zou ik toch nog graag een 300 euro opleg willen (mits het kaartje nieuw is)

Greetz

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
heb je soms interesse in RAM? DDR2 PC1066 2GB kit van GEIL ultra plus series, topram!!!, nieuwprijs boven de 200 euro, is in nieuwstaat, 3 weken in gebruik geweest, heb nu een 4gb kit steken

Deadelus

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
eind deze maand komt een nieuwe GTS uit die de ultra rammel geeft, dus met mijn kaart en opleg mag je hééél blij zijn :)

wie gaat er nu nog 300 euro opleg geven bij een 8800GT ??? die scoort maar 5 fps minder in crysis

Tjah, zoals hierboven al gezegd is ga ik geen verlies maken (of op zijn minst zo weinig mogelijk)

Als ik hem niet verkocht krijg dan gaat hij gewoon terug naar leverancier :)
Mij maakt het niet uit hoor :)

Greetz

Deadelus

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
bwa dan wacht ik wel op de nieuwe versie van 8800GTS die op 3 december uitkomt, presteerd beter, ik denk dat jij beter naar u leverancier gaat, want hier zal je nooit u vraagprijs krijgen, mijne deal is een TOPDEAL :) maar swat, succes met verkoop

Tjah, ieder het zijne over een topdeal he.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan