Archief - Asus P5GDC-PRO - TCCD RAM - Asrock mATX - MX4000 - R9200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ow_jeih

Legacy Member
Ik verkoop weer wat, meeste heb ik aangekocht in 'paketten' en kan ik dus nix (meer) mee doen :)

Alles wat ik verkoop werkt perfect ;)
- Asus P5GDC-PRO (Intel 915P, Intel Pentium 4, LGA775)
IMG_0158.jpg

IMG_0161.jpg

meer foto's
- Met factuur en garantie (Forcom)
- Met alle accessoires nog aanwezig

MINIMUMPRIJS: 60euro
MEENEEMPRIJS: 75euro

- 2*512MB Kingston HyperX PC3200 ULK (Samsung TCCD chips)
IMG_0156.jpg

IMG_0155.jpg

meer foto's
- Zonder factuur, maar levenslange garantie via Kingston zelf :)
- Doet al zeker 260FSB ( 2.5-3-3-8 ), maar kan normaal gezien beter op beter moederbord :)
260x10_63min_prime.jpg

MINIMUMPRIJS: 135euro
MEENEEMPRIJS: 150euro

- Aopen Geforce MX4000 64MB AGP
IMG_0164.jpg

IMG_0165.jpg

meer foto's
MINIMUMPRIJS: 20euro
MEENEEMPRIJS: 30euro

- Asrock K7S41GX (SiS 741GX, AMD XP, Socket 462(A))
IMG_0168.jpg

IMG_0171.jpg

IMG_0172.jpg

meer foto's
- Heeft VGA, Sound 5.1, NIC 10/100, USB2.0 etc onboard
- Mini ATX
MINIMUMPRIJS: 25euro
MEENEEMPRIJS: 35euro

- Club3D Radeon 9200
IMG_0175.jpg

IMG_0177.jpg

meer foto's
MINIMUMPRIJS: 25euro
MEENEEMPRIJS: 35euro

- Ik woon in Brasschaat, regel liefst alles met (aangetekende) verzending (snelste en handigste)
- Geen offtopic gezever
- Alleen serieuze boden
- Ik sluit deze week Vrijdag (22.00uur) af

Staat ook tekoop op:
TONES
LOTVERKOPEN

ec8or

Legacy Member
- Aopen Geforce MX4000 64MB AGP
- Asrock K7S41GX (SiS 741GX, AMD XP, Socket 462(A))

45 euro excl.

Ow_jeih

Legacy Member
- Asus P5GDC-PRO (Intel 915P, Intel Pentium 4, LGA775)
MINIMUMPRIJS: 60euro
MEENEEMPRIJS: 75euro

- 2*512MB Kingston HyperX PC3200 ULK (Samsung TCCD chips)
MINIMUMPRIJS: 135euro
MEENEEMPRIJS: 150euro

- Aopen Geforce MX4000 64MB AGP ->ec8or(TELENET): 20euro
MINIMUMPRIJS: 20euro
MEENEEMPRIJS: 30euro

- Asrock K7S41GX (SiS 741GX, AMD XP, Socket 462(A)) ->ec8or(TELENET): 25euro
MINIMUMPRIJS: 25euro
MEENEEMPRIJS: 35euro

- Club3D Radeon 9200
MINIMUMPRIJS: 25euro
MEENEEMPRIJS: 35euro

- Ik sluit deze week Vrijdag (22.00uur) af

lloerdy

Legacy Member
Ik wil wel €120 bieden op dat ram, moet weten of ge't aanvaardt >_>

lloerdy

Legacy Member
sorry, 'k zit op een strak budget van de maand :p
't is mij niet echt om het oc'en te doen, en €140 zit wat dicht tegen de nieuwprijs voor die latjes dacht'k dan toch >_>

Veel geluk nog met de verdere verkoop in elk geval :)

Driesi

Legacy Member
Die rams... doen primestable maar ook memtest? Ik kan mijn rams namelijk ook hoger krijgen tijdens prime maar toch geven ze errors in memtest...
Ik ben wel degelijk geïnteresseerd!

Ow_jeih

Legacy Member
afaik waren ze stabiel in alles op die FSB :)

ik wou het nu nog testen hier, maar ofwel mijn MSI K8N Neo2 ofwel die CPU is gewoon een schandalig slechte OC'er :(
beide dingen zijn pas aangekomen vandaag, dus ik weet nog niet wat de reden is...RAM alvast niet :(

morgen sluit ik dit af he, bieden mensen ;)

Ow_jeih

Legacy Member
9200 is uit de aanbieding, hou ik bij

de rest staat nog te koop, ik sluit vanavond 20uur af :)

Driesi

Legacy Member
Van waar ben je en hoeveel zou het kosten om die rams te versturen?

Ow_jeih

Legacy Member
kutteke zei:
indien da ram 280 fsb stable is op 2.5-3-3-9 1t intresse :)
sorry maat, ik kan dat helemaal niet garanderen :(

ik heb nu Venice 3000+ en een MSI K8N Neo2, maar dat mobo is volgens mij een RAMP om te overclocken :(

op een DFI deden de latten alvast 260(2.5-3-3-7)...

Ik ben van Brasschaat, aangetekende verzending kost 8euro

kutteke

Legacy Member
bwa denk da et dan aan memcontroller op cpu ligt want heb zo een net verkocht deed 340mhz dual channel :)
by the way de laatste nieuwe bios daarvan suckt ;)
1.8 deed het et beste voor mij (dacht ik)

Ow_jeih

Legacy Member
kutteke zei:
bwa denk da et dan aan memcontroller op cpu ligt want heb zo een net verkocht deed 340mhz dual channel :)
by the way de laatste nieuwe bios daarvan suckt ;)
shit, ik heb net de laatste bios deropgezet :(
en idd, die venice 3000+ was ni goe als overclocker...deed max 2.2-2.3 afaik

kutteke

Legacy Member
wilt ge nog even proberen met andere bios? als ze da kunnen geefk meeneem alleja die 140 excl da ge zei :)
1.8 deed het et beste voor mij (dacht ik)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan