Archief - BIX II, Eheim 1048 en custom 6800GT blokje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ceylon

Legacy Member
Ik verkoop deze 3 dingen. Ik wou een waterkoeling ineen steken, maar door tijdgebrek en een gebrek aan zin liggen die dingen hier maar te liggen en kan ik ze evengoed verkopen.

De meeneemprijzen zijn:
BIX II: € 40 / min: € 25
Eheim 1048: € 30 / min: € 20
6800GT blokje: € 40 / min: € 25

De BIX II heeft push-pull fittings. En de fittings van alle onderdelen zijn 1/2".
Het blokje is dat van Cranox, die heeft 't custom laten maken. Hiermee heeft hij zijn 3DMark score gehaald en op 1.4V en 400/1100 is de kaart idle 40°, stressed 45°. Dit is dus zeker een goed blokje.

Ik behoud me het recht buiten het forum te verkopen en niet te verkopen bij te lagen prijzen. Hier zal ik dan wel bericht van geven.

Cranox

Legacy Member
Even de verkoper wat helpen ,het gaat dus over dit blokje foto's het zou ook op een 7800gtx te monteren zijn doch check eerst even de gaten op je kaart met deze afmetingen foto ( op een mm komt het niet op aan )

zorbapol

Legacy Member
Dat blokje past ook op een 7800GTX ;)

Kheb er zelf 2 en kan zeggen koelen perfect :niceone:

Ceylon

Legacy Member
Up 2

Bied maar, ik zal wel zien of de prijs goed is of niet. Mag ook onder de minimumprijs zijn.

Metalhead

Legacy Member
Hebt ge foto's van de BIX II?
Hoe oud is de rad? In goede staat?

Ceylon

Legacy Member
Je kan hem toch zien op de foto's? Aan de onderkant van de fittings. Maar het is niet echt een bluts, gewoon de lak die eraf is.
Op de eerste foto zie je hem helemaal rechts onderaan. De tweede foto is erop ingezoomd.

Meeneemprijzen:
BIX II: € 35 / min: € 20
Eheim 1048: € 25 / min: € 15
6800GT/7800GTX blokje: € 40 / € 20

Metalhead

Legacy Member
OK, dan bied ik meeneemprijs voor de BIX II.
Heb je daar eventueel passende schroeven voor de 120mm fans bij?

hystrix

Legacy Member
Ik heb hem dat vandaag op school gevraagd en hij zij dat hij er geen fan voor had.

Ceylon

Legacy Member
Ik heb daar geen schroeven voor, nee. En een fan heb ik er nooit op geprobeerd. Maar die schroeven vind je wel in de Brico.

Oké Metalhead, je bod is aanvaard. Check je pm.

Ceylon

Legacy Member
Up 3

Eheim 1048 meenmeen: € 25 / min: € 15
6800GT/7800GTX blokje meeneem: € 40 / min: € 20

Ceylon

Legacy Member
@ Metalerke: Bod genoteerd.

@ Snakie: Bod genoteerd.

@ Teemto: Dit weet ik niet :s Maar ik vermoed dat de 7800GTX en de 7800GT wel ongeveer dezelfde lay-out zullen hebben. Ik kan je dit niet bevestigen.

Ik vertrek wel vanavond op vakantie voor de komende week, dus ik kan een week niet antwoorden.

Metalerke

Legacy Member
Desnoods vandaag nog afspreken voor de pomp, of laat je het nog ff openstaan?

Ceylon

Legacy Member
Vandaag zal nietmeer gaan, geen tijd helaas. Als je €20 biedt, is de pomp van jou. Dan krijg je hem meteen na de vakantie. Ik ben nog tot 18u op 't forum. Zendt me een pm als je akkoord gaat.

duploxxx

Legacy Member
20 eur voor die eheim, afgehaald in mechelen.

die heeft ook 1/2" fittings? welk type fitting zit er op?

duploxxx

edit wanneer eindigt die vakantie? heb ze dringend nodig....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan