Archief - butget pcke xp2000mhz - abit AT7-Max2 - msi ti 4200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJones

Legacy Member
*abit
info = http://www.abit-usa.com/products/mb/techspec.php?categories=1&model=1

*amd cpu 2000mhz xp socket A

*MSI geforce4 TI4200 128mb tv-out dvi agpx4

*voeding supperflower 2*80mm fans 320watt

*harddisk deskstar 41GB 7200rpm ATA-IDE gratis ( kweet niet of harddisk nog betrouwbaar is)

*plexwriter 24/10/40A

*case big tower Aopen white

*ram 256mb pc333

edit = arctic cooling supper silent 2500 (cpu heatsink)

*frontpaneel W-force
info = http://www.com-tra.de/shop/de_DE/pr...Force_SUPER_PANEL_Lueftersteuerung_SP001.html


*startprijs alle hardware = 120€
meeneem ?

foto s post ik zo vlug als mogelijk
pc is niet voorgeinstalleerd


**************Voorwaarden*****************
hardware wordt enkel verkocht geen omruil mogelijkheid
hardware eventueel appart tk of gans boelke in 1keer
verzending mogelijk liefst aangetekend
vragen staat vrij mits het ontopic blijft
geen offtopic,(the report button will be used)
bieden EXLUSIEF verzending.
afhalen kan te aalst.

Fartman

Legacy Member
ik wil die HD wel gratis :p kun je morgen afspreken aan station aalst?

DJones

Legacy Member
Fartman zei:
ik wil die HD wel gratis :p kun je morgen afspreken aan station aalst?

harddisk wordt gratis weggeven aan een mogelijke koper die gans boelke opkoopt

indien hardware in stuke wordt verkocht

dan mag je die gerust komen ophalen nog eve afwachte geblazen :)

cool_boy_ke

Legacy Member
frontpaneel W-force => Hoeveel fans kun je controleren ?
harddisk deskstar 41GB 7200rpm ATA-IDE (gratis)

Bod van 10incl

DJones

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
frontpaneel W-force => Hoeveel fans kun je controleren ?
harddisk deskstar 41GB 7200rpm ATA-IDE (gratis)

Bod van 10incl

maar 1 fan controlleerbaar

wel 3x tempsensors

bosske

Legacy Member
kzal ff mn eigen overbieden, 130 euro, maar dan wel vanavond afgehaald, mn pa vertrekt straks naar aalst, moet nog iets ophalen bij andere verkoper ook
grtz

DJones

Legacy Member
bosske zei:
kzal ff mn eigen overbieden, 130 euro, maar dan wel vanavond afgehaald, mn pa vertrekt straks naar aalst, moet nog iets ophalen bij andere verkoper ook
grtz


bosske past niet echt om nu nog te paseren

soz

wonderboy

Legacy Member
130EUR, maar dan zonder druk te zetten om em direct te verkopen...

bosske

Legacy Member
@Djones : np zenne, ik wacht dan wel verder verloop hier af.
Khad gelezen dat je voor een andere deal afspraak had gemaakt voor zelfde avond dus kon ik uit concluderen dat je thuis was en dermee dat ik mezelf nog es overbood, omdat het net goed uitkwam, daar mn pa toch in Aalst moest zijn.

Had nix te maken met druk te willen zetten ofzo, zoals hier ff werd gesuggereerd, ik moest nog weg en wou enkel bij je eventueel akkoord nog je gegevens aan mn pa kunnen doorgeven vooraleer hij vertrok.
Kdacht dat het goede prijs was, zeker omdat je voorkeur toonde om alles in 1 keer te verkopen he, en zo kon het goed en snel worden afgehandeld voor beide partijen (als mn pa iets voor mij ophaalt houdt hij zich nooit bezig met testen enzo, ik koop in vertrouwen en test het materiaal dan wel als ik
van hem krijg, dus als hij iets gaat ophalen voor mij, is dit meestal in 2min geklonken. (iedereen die op die manier iets aan me verkocht zal dit kunnen beamen)).

Maar niet getreurd, ik blijf de thread verder volgen en kzie dan vrijdagavond wel of mn geboden prijs nog in aanmerking komt, of als je der akkoord mee bent.

Alvast nog succes met je verkoop

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan