Archief - Case / VGA kaart / Motherboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aenima

Legacy Member
Hoi

Ik zou graag de volgende hardware onderdelen willen verkopen, indien je geïntereseerd bent dan kan je me vrijblijvend contacteren voor prijzen of informatie.

* Thermaltake Tsunami case silver met doorzichtig zijpaneel.

Officiële site: Thermaltake Tsunami silver

Minimumprijs: 65€
Meeneemprijs: 80€

* MSI Nvidia Geforce NX6800 GT 8x AGP 256MB (weg)

Officiële site: MSI GF NX 6800 GT 256MB

* MSI k8N Neo 2 platinum AGP

Officiële site: MSI k8N Neo 2 platinum

Minimumprijs: 40€
Meeneemprijs: 60€

Sluitingsdatum verkoop: zondag 29 januari 16.00u

Contact details:

* MSN: [email protected]
* IRC: #reloaded! Nick: r`reavaH
* E-mail: [email protected]

Greetz

brechtvm

Legacy Member
:offtopic:
ik zie dat je van gent bent, wat niet zo ver is van bij mij...
zou ik met uw moederbord eventueel een hotflash mogen proberen op het mijne ? :$

BuYcKi

Legacy Member
brechtvm zei:
:offtopic:
ik zie dat je van gent bent, wat niet zo ver is van bij mij...
zou ik met uw moederbord eventueel een hotflash mogen proberen op het mijne ? :$

mogen proberen :p
en dant zijne oek naar de kloten zeker :rofl:

MrEgg

Legacy Member
Wat wens je nog voor de 6800GT, zit er nog garantie op, waarom doe je hem weg?

brechtvm

Legacy Member
buycki zei:
mogen proberen :p
en dant zijne oek naar de kloten zeker :rofl:
1) mijn moederbord kan nog in RMA (maar is me tever rijden)
2) er is maar een minimale kans dat er iets zou misgaan bij hotflashen..

dus snap niet waarom je je komt bemoeien, aangezien je toch geen bod uitbrengt ?

(hoeveel wil je desnoods nog voor het mobo?)

Aenima

Legacy Member
Hmm als je mij eens kunt uitleggen wat een hotflash juist is en wat je wilt doen want die term zegt me helaas niets :)

BuYcKi

Legacy Member
brechtvm zei:
1) mijn moederbord kan nog in RMA (maar is me tever rijden)
2) er is maar een minimale kans dat er iets zou misgaan bij hotflashen..

dus snap niet waarom je je komt bemoeien, aangezien je toch geen bod uitbrengt ?

(hoeveel wil je desnoods nog voor het mobo?)

1) stuur het op ...
2) minimaal maar toch is het er ...
3) jij brengt ook geen bod uit, dus begin nie é
4) kga stoppen met off-topic want anders een user note,
ik wilde gewoon de verkoper er op wijzen dat er iets kan gebeuren

brechtvm

Legacy Member
Aenima zei:
Hmm als je mij eens kunt uitleggen wat een hotflash juist is en wat je wilt doen want die term zegt me helaas niets :)

hotflash = mijn (dood) moederbord booten met uw chip(verplaatsen van mobo dus)
en als het opgestart is(dus als bios en post enzo doorlopen zijn) dan uw chip eruit halen(idd,terwijl het aanstaat) en mijn chip er instéken..
waarna ik kan flashen vanuit windows/dos-omgeving

minimumprijs mobo = ?

Aenima

Legacy Member
ik doe die 6800 Gt weg omdat ik me een 7800 GTX pci express gekocht heb, die kaart is ongeveer een jaar / anderhalf jaar oud, heb niet echt een id of er nog garantie opzit. en ik denk mss aan een goede 150 euro of mja zeg wat je eventueel wilt geven. Voor die testen ben ik nie zo, maar ik vraag niet echt veel voor dat moederbord, een goede 40 euro.

brechtvm

Legacy Member
mobo : startbod 25€ (aangezien het toch maar voor bios flash is)

Aenima

Legacy Member
hmm voor den case zou ik zeggen 70 euro.

en voor de mobo 30 euro

Psychodweep

Legacy Member
Hebde nog doos en alles wat erbij zat (toen je hem kocht) van da mobo ? aankoopbewijs ?

Aenima

Legacy Member
Minimumprijs voor mobo = 40euro bij nader inzien ( sorry voor de confusion ) en er scheelt helemaal niets aan die mobo, het is mijne eerste keer dat ik zo dingen verkoop en ik heb niet echt een idee wat ik moet vragen, maar heb me wel al enkele minimumprijzen voorop gesteld waar ik niet onderga, ik heb het aankoopbewijs nog van alle stukken, de dozen geloof ik ook maar ik moet ze wel effe zoeken.

en ik weet dat het moederbord waarschijnlijk meer waard is maar ik wil ze gewoon weg die stukken, anders liggen ze hier toch + het feit dat het moederbord nog AGP is en tegenwoordig PCI de plak zwaait, daarom ook dat ik mijn config geupgrade heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan