Archief - Club3D Radeon 9700 & x1800xl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apoc989

Legacy Member
Te koop:

Club3d radeon 9700 non pro, inclusief box en accessoires.
inclusief factuur maar ik heb geen garantie meer

Richtprijs €30

sapphire X1800xl: enkel weg voor een deftige prijs, liefst €100
zonder garantie maar wel met toebehoren ( kabels ), goed te overclocken indien nodig :)

Afhalen kan in Temse/Sint-niklaas en verzending uiteraard ook, prijzen exclusief verzending graag.

Grtz

xackitt

Legacy Member
Zeer veel interesse in de 1800xl.. min.prijs? €100 is me al zeker een pak te hoog, 1950pro presteert heel wat beter en wordt verkocht aan min €65 hier.

apoc989

Legacy Member
Zo groot is het verschil niet denk ik, haal toch ong 8k in 3DMark '05

De prijs mag nog ietsje omlaag naar €90 minder niet, ik heb nog geen X195Opro voorbij zijn komen recent voor dat geld

jastas

Legacy Member
Een 1950pro voor minder dan 65eur? Ofwel is de verkoper iemand die er niets van af weet ofwel vergis je je toch wel. Een 7600gt gaat voor die prijs weg en presteerd toch een stuk minder hoor... Denk dat voor een x1800 zeker 90eur mag worden gevraagd

.conne.

Legacy Member
een X1800XL is ongeveer gelijk aan een 7800GT en die gaan voor rond de 80-90€ weg, dus ik val de verkoper & jastas hierin bij.
die X1950Pro die hier verkocht geweest is aan 65 € was trouwens veel te laag en een domme fout van de verkoper, vergelijken doe je trouwens met gemiddelden, niet met extremen.
en een X1950Pro is maar rond de 10% "sneller" dan een X1800XL..

xackitt

Legacy Member
Prestaties liggen lager als de 1950pro, feit (niet 100% betrouwbaar maar geeft al een indicatie--> http://www.tomshardware.com/us/ en dan vga-charts).. Heb trouwens nooit gezegd dat een 1950pro (of x1800xl) slechts €65 waard is of voor minder dan €65 verkocht is geweest, wel dat er hier 1950pro('s) verkocht werden/worden met als min.prijs €65.

Geen interesse meer, koop dan wel een nieuw kaartje voor iets meer geld dat beter presteert en volledige garantie heeft.

.conne.

Legacy Member
bleh @3DMark tbh ;)
zo een gehyped programma, echte tests van in-game FPS zijn veel duidelijker.

apoc989

Legacy Member
Het geeft toch al een kleine indicatie van de prestaties :), andere benchmarks zijn genoeg te vinden me dunkt :p

.conne.

Legacy Member
ja maar ik denk dat je beter vergelijkt met de VGA Charts van Tom's Hardware.. ;)

.conne.

Legacy Member
marketing, geldklopperij, hype.. :p
ik zeg niet dat het een slecht programma is maar om echt te weten wat een kaart presteert denk ik dat je best in-game resultaten vergelijkt.

soit, genoeg gezeverd, bodje van 80 € op de X1800XL ;)

apoc989

Legacy Member
up,

de 9700 mag zeker weg en ik ben nog vergeten te vermelden dat hij geflashed is naar een pro, maw hij kan overclocked worden en dat doet ie goed :)

apoc989

Legacy Member
Hey,

woensdag sluit ik,
zoek hem nog niet te verkopen voor het huidige bod denk ik

.conne.

Legacy Member
in orde voor mij voor 90, PM me voor gegevens (ik kom afhalen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan