Theother als ge het bod hebt geweigerd van 400 euro van asshen de eerste keer omdat het tever is had je in je begintpost er duidelijk moeten bijzetten dat je voorkeur zal geven aan afhalen enzo.
Er is nu al dat bod van 450 maar dan nog moet je het niet gedaan hebben den eerste keer.
Dat afhaling voorkeur heeft , vanzelf sprekend is , is ook gene waar bij iedereen en had je dit er maar duidelijk moeten bijzetten.