Archief - Compaq laptop (centrino, WXGA)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZMarre

Legacy Member
Een kameraad van mij verkoopt zijn Compaq Pressario laptop.

De specs:

Compaq Presario X1005EA

- Intel Pentium M Processor 1.3 Ghz
- Intel Centrino Mobile Technology with Intel PRO/Wireless 2100 (802.11b) wireless networking
- 15.4" WXGA TFT Active Matrix Display
- 40GB Hard Drive
- ATI Mobility Radeon 9200 32MB
- 256MB Memory
- DVD/CD-RW Combo Drive
- Microsoft Windows XP Home Edition & More!

MAAAAARRR...

Volgens hem is de USB en sound kapot. Hij weet niet overdreven veel van PC's af, zonder daarvoor noob te zijn. Dus er is wel een kans dat dit door herinstall ofzo op te lossen valt. Maar ik geef hier dus geen zekerheid op.

Afhandeling gebeurt dus ook via hem.

Wegens het eventuele gebrek: minimumprijs: 150 euro

Staat ook op tones, loveno en lotverkopen.

ZMarre

Legacy Member
Genoteerd. Ga wel nog eventjes wachten. Als er binnen een paar dagen niemand anders interesse toont is em van u.

En nog ff wat extra rules:

- meeneemprijs 350 euro. Eens dit geboden, geen discussie meer mogelijk.

- vanaf 200 euro blijft je bod 24h open voor overbiedingen, is de 24h afgelopen zonder hoger bod dan is hij van jou

- de verkoper behoud zich al het recht (maar is wel nen hele eerlijke mens, don't worry ;), dit is meer in geval van.. :))

ZMarre

Legacy Member
Aaaargh brecht, 2 minuten voor uw bod was er op Loveno reeds een bod :doh:

Sorry m8, maar ik moet consequent blijven

XYRIS

Legacy Member
Hellow,

Die laptopintereseerd me wel maar ik heb toch een vraagje...
Kan jij die toch wel veel afweet in mijn ogen van pc's ;)
dat eens controleren wat het nu is?

Krulle

Legacy Member
ik dacht 24h?? ;)

is opsturen mogelijk?
kan de afhandeling gewoon via jouw gebeuren? (betalen, inpakken, opsturen,..)
aankoopbewijs/datum?
staat van de laptop? foto's?

ibliss

Legacy Member
ik sluit me aan bij wat xyris vraagt....

verder toch nog in de rapte ff 210 bieden...

ZMarre

Legacy Member
XYRIS, ik heb geen goesting om naar itterbeek te crossen om mij daarmee bezig te houden, ze zijn vandaag mijne IBM bij mij thuis komen repareren dus ik zit eindelijk efkes op mn gemak ;)

Krulle, inderdaad 24h my bad.

Opsturen is volgens mij wel mogelijk, desnoods stuur ik 'm zelf op. OP EIGEN RISICO UITERAARD!!

Als je dat graag wil wil ik desnoods de afhandeling doen (kan het wel begrijpen dat je liever met mij afhandeld dan met een onbekende)

Aankoopbewijs dunno, maar alleszins geen factuur meer op (ongeveer net twee jaar oud)

Fotos had ik al lang van hem gehad, maar vergeten up te loaden DOH. Zal straks even posten :)

Cyanide

Legacy Member
Is het evntueel mogelijk om de laptop af te halen? Indien ja, waar?

Cyanide

Legacy Member
Is het eventueel mogelijk om de laptop af te halen? Indien ja, waar?

ZMarre

Legacy Member
Kerel woont in Itterbeek, deelgemeente van Dilbeek.

Ik doorkruis dagelijks brussel, en wil gerust ergens afspreken aan een afrit van de ring ofzo hoor.

Tommy

Legacy Member
BOD 350 EUR (= meeneemprijs)

Ik ga hem wel in itterbeek afhalen

Kan je me Pm'en of mailen ?

Gamer

Legacy Member
mocht de deal niet doorgaan, zou een prachtig PC'tje zijn voor mijn dochter :)

ZMarre

Legacy Member
ok, meeneemprijs geboden. Ik zal u emailen voor de afhandeling ok?

Deze mag dicht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan