Archief - Computer materiaal + diversen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KloiJ

Legacy Member
ik heb dus hier wat hardware ter beschikking dat ik enkel tegen een goede prijs wegdoe, die , kunnen mss later nog goed van pas komen :)

prijs : bied zelf maar een verstandig bod , EXCL verzendingskosten !!!! ik ben van ieper

- AMD T-bred 2400+ in zeer goede staat --- gamer : 40incl / psychodweep : 50excl
- AMD mobile 2800+ in zeer goede staat --- lost prophet bod met andere onderdelen van 75excl
- Asus a7v8x-x in goede staat / met factuur --- lost prophet bod met andere onderdelen van 75excl
- Abit KX7-333 in goede staat
- Seagate hdd'tje van 40gb in goede staat
- Geforce 3 ti200 kaartje in goede staat
- Geforce 2 PCI mx200 in zéér goede staat / met factuur --- bod van 23.10 incl van Firestyler
- Intel PIII 700mhz
- Intel Celeron 667mhz
- Intel Celeron 500mhz ( socket )
- Intel PIII 450 mhz ( slot )
- Intel PII 350mhz ( slot )
- SD RAM 128mb / 64mb / 64mb / 32mb / 32mb
- Twinmos 256mb ram / met factuur
- Aopen QF50A zwart / met factuur
- Aopen voeding 250W
- Audio versterker van 400W ( ken er niets van )
- Tweemaal 400W boxkes ( blauwe subwoofer + middeltoon speaker + hoge klank speaker in een houten uitvoering )
- Acer aspire 1692wlmi ( eerste uitvoering ), topstaat, enkel goed bod
- Volledige, 1 dag oude PC ( A64 3200+ 512mb ram, 200gb WD sata300, msi x300 128mb, Audigy 1 Platinum ( met front bay en remote ), voeding + chieftec dragon kast ), moet niet weg, alleen weg te krijgen met een goed bod / op alles garantie en factuur, met windows ( legaal )
- Creative externe geluidskaart ( op usb ), met optical in & out + diverse aansluitingen, zéér goede geluidskwaliteit, zéér goede staat
- 120 MM fan + fingerprotector --- lost prophet bod met andere onderdelen van 75excl
- 8x 80mm fans op molex, stille fans ! --- al eentje verkocht
- Groene ccfl met aan uit schakelaar ( schakelaar, monteerbaar aan de achterkant pc )
- Intel netwerkkaartje
- Topcom wireless router ( WBR 254G ), topstaat / met factuur
- Externe TV kaart msi, zeer goede kwaliteit, topstaat ( met alle kabels, zakjes etc... )
- Logitech MX510 in goede staat
- Steelpad 4D in goede staat
- Micrsoft optical mouse ( blauw, lichtgrijze uitvoering, zeer goede muis ), goede staat
- Kaartje voor in card reader ( logo = M met 3 ( alsmaar kortere ) strepen op, ken naam niet ), merk : lexar / 128 mb )
- HP netserver LH3, met 500mhz slot cpu ( plaats voor 2 ) en met VRM, 18gb hot swap hdd scsi, uitgebreide scsi controller + 8pci poorten ( 2 langere ), dual psu 300W, aureal vortex geluidskaart + tybotech usb kaart + dvd lezer + gecleande dds3 tapedrive + andere uitbreidingen )


Moet niet weg, mag wel weg, alleen goede boden
geen offtopic ofzo, vragen kunnen via pm :)

KloiJ

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Hoeveel voor: AMD mobile 2800+ ?

doe gewoon een verstandig bod,

stond in openingspost ;)

gamer: psychodweep heeft al een bod op msn uitgebracht van 50 euro, ik zal vragen voor bevestiging

jvc

Legacy Member
- AMD mobile 2800+ in zeer goede staat
- Asus a7v8x-x in goede staat / met factuur
- 120 MM fan + fingerprotector

75€ excl

Psychodweep

Legacy Member
50 exclu vo 2400+
CPU moet wel in goeie staat zijn, 1tje met afgebrokkelde core enzo moet ik niet.

noise

Legacy Member
- Creative externe geluidskaart ( op usb ), met optical in & out + diverse aansluitingen, zéér goede geluidskwaliteit, zéér goede staat

Welk model is dit juist?

KloiJ

Legacy Member
cpu is in goede staat !, boden staan voortaan in openingspost !

geluidkaart is een MP3+, meen ik mij te herrineren, zeer goed geluid + volledig afstelbaar + zalige combinatie met mijn 200W rms logitech setje

brechtvm

Legacy Member
- Groene ccfl met aan uit schakelaar ( schakelaar, monteerbaar aan de achterkant pc )
>foto ?

- Intel netwerkkaartje
>wlan? laptop?

- Externe TV kaart msi, zeer goede kwaliteit, topstaat ( met alle kabels, zakjes etc... )
>specs ?

noise

Legacy Member
- Creative externe geluidskaart ( op usb ), met optical in & out + diverse aansluitingen, zéér goede geluidskwaliteit, zéér goede staat


Welke is het juist?
-audigy
-extigy

cherouke

Legacy Member
Intel PIII 700mhz

Juist ne cpu of volledige pc?
Anders moboo voor derbij?

KloiJ

Legacy Member
Noise, geen afstandsbediening, moet audigy dan zijn
Cherouke, geen mobo, alleen cpu
Brechtvm, daarvoor gaat hij echt niet weg, zo'n kwaliteitskaart, EN extern

brechtvm

Legacy Member
mmmh...
@ verkoper : mocht je interesse hebben in ruil...
daar ben ik anders wel voor te vinde...
+ opleg eventueel
*cpu's
*ram-latjes
*mobos
*...

Sagax

Legacy Member
8x 80mm fans op molex, stille fans !

5euro excl. voor eentje? :) (heb er maar 1 nodig voor mijn luidruchtige thermaltake purepower power supply het zwijgen op te leggen :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan