Archief - Cooler Master CM Stacker 830 Evolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
Ik snap het maar al te goed, maar ik kon je ook een lift geven hé :p

mythe

Legacy Member
@Vochtig: hier u case gevonden jong :p we zijn hier precies alletwee zwaar aan't strijden voor een case ^^.

Vochtig, k'hoop dagge ze hebt ^^.

Zex\

Legacy Member
161 EUROS! :)

nee, voor 40 EUR meer haal ik hem nieuw dus vochtig mag hem hebben ;)

Mythos

Legacy Member
165€ en kom hem zelf afhalen

Ps: 250€ nieuw..... bij tones staat ie aan 219€ sommige nederlandse sites 205€ ma idd voor het is een koopje.

Vochtig

Legacy Member
€ 170 !!!! Sorry Maar Ik Kom Net Van School Hou Daar Aub Rekening Mee !!!

JMke

Legacy Member
verkocht om 16:30 Mythos ; klote

--
The following errors occurred when this message was submitted

1. This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 34 seconds.
---

heeft me deze window laten opstaan; done deal
@Mythos mail me for details: [email protected]

Vochtig

Legacy Member
Fxck , konde dienen tijd nu niet wat later leggen ? ^^ Ach ja :(
Mythos moest ze u niet bevallen leth me know ;)

En gekunt ook echt niet rekening houden datk net van school kom ??

brc

Legacy Member
hmm imo inderdaad unfair verlopen tegenover forumgangers die de mogelijkheid niet hebben om overdag op het forum te komen (Vochtig bv)

deels in strijd met de rules trouwens
(nu ja just mho)
toch Sportief opgenomen van Vochtig dan weer:niceone:

JMke

Legacy Member
brc zei:
hmm imo inderdaad unfair verlopen tegenover forumgangers die de mogelijkheid niet hebben om overdag op het forum te komen

sorry maar verkoper beslist wel nog altijd waar & wanneer hé; er zal altijd wel iemand net niet aan het forum zal kunnen; het is nu niet dat ik het express heb gedaan om iemand te kloten; mij maakt het niet uit wie de case koopt; maar als ik nen post zet met sluit af om 16:30 en derna post ik dan een hogere bieder (die na die tijd geboden heeft) em krijgt, benik pas UNFAIR bezig.

toodles:)

brc

Legacy Member
bedoelde het dan ook niet slecht...
Vochtig heeft (jammer genoeg) de kans niet gekregen van te overbieden, das alles, maar hij nam het wel sportief op ;)
dus alles samengevat... iedereen content :)

Vochtig

Legacy Member
brc zei:
bedoelde het dan ook niet slecht...
Vochtig heeft (jammer genoeg) de kans niet gekregen van te overbieden, das alles, maar hij nam het wel sportief op ;)
dus alles samengevat... iedereen content :)
Dank u wel :) Ik weet dat ik op het forum soms omstreden boden of deals doe , mijn excuses daarvoor voor de betrokkenen , des ondanks ben ik nog een scholier (6° jaar aso , volgend jaar hopelijk unief :) ) en ik koop grg dingen ^^ en ik wil me toch ff verontschuldigen tgo deze mensen :)

Myth , gl met case :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan