Archief - Coolermaster CM 690 ATX Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Ik bied 50eur afgehaald in A'pen! Past zaterdag je (moet dan in Mechelen zijn en kan dan wel even door rijden)

edit: Zit alles er nog bij (manual, alle vijsjes, die hd bays, alle "lipjes" om dvd en pci te bevestigen, de 3 fans, alle stoffilters,...)
Aangezien ze slechts één maal is gebruikt neem ik aan van wel, maar vraag het toch maar.

Puike review trouwens, zoals alle reviews van madshrimps een degelijke test van meerdere pagina's!

Zie ook verder voor posts van Mythe, zou leuk zijn voor ons allemaal zou ik ze allebei zaterdagnamiddag kunnen komen afhalen.

JMke

Legacy Member
Ik kan pas de case zaterdagnamiddag in Hoboken afzetten, dus ofwel zaterdag avond ofwel zondag.

mythe

Legacy Member
Ah, dan heb ik een vraagje aan jastas.
Kan jij anders mijn Case ook meepakken (P182 van JMke)+ kleine vergoeding? Want ben zaterdag ook in Mechelen.

Moet wel nog weten of ik die case nu heb :).

Want eer ik in Antwerpen geraak :p.

jastas

Legacy Member
wel ik moet een kast (een gewone... :D ) afhalen in Mechelen, ergens rond een uur of 2-3, dus kunnen we in A'pen afspreken rond een uur of 4?

Later is moeilijk voor mij, zondag is wel mogelijk maar zou het liever allemaal samen combineren (woon zelf in Gent en den naft is al zo duur tegenwoordig)

@JMke: laat je me weten hoe laat ik zaterdag kan langskomen?
@Myth: als het JMke lukt om tegen 4u in A'pen te zijn wil ik gerust jouw case meenemen, als je ze wint natuurlijk... Maar hoe spreken we dan verder af?

mythe

Legacy Member
jastas zei:
@Myth: als het JMke lukt om tegen 4u in A'pen te zijn wil ik gerust jouw case meenemen, als je ze wint natuurlijk... Maar hoe spreken we dan verder af?
In Gent is het simpel mee te nemen voor mij :). Mijn broer zit daar op kot. En mijn zus en schoonbroer wonen daar en dan nog deel van familie :p.

Dus zal ik ze is komen ophalen in Gent als da mogelijk is.
Zal u dan wel 5 euro vergoeding geven ofzo. Valt wel beetje te zien waar in Gent je woont natuurlijk :).

jastas

Legacy Member
Wel ik woon in Gent centrum (visserij), 5eur is genoeg hoor. Als je deal doorgaat ga ik er wel van uit dat het geld voor die case reeds gestort is op JMke z'n rekening, want voorschieten zal moeilijk worden...

Ook ben ik pas zondag terug in Gent, heb feestje in Bxl 's avonds

mythe

Legacy Member
jastas zei:
Wel ik woon in Gent centrum (visserij), 5eur is genoeg hoor. Als je deal doorgaat ga ik er wel van uit dat het geld voor die case reeds gestort is op JMke z'n rekening, want voorschieten zal moeilijk worden...

Ook ben ik pas zondag terug in Gent, heb feestje in Bxl 's avonds
Mja, da's no problem. Want moet da nog allemaal regelen :).
Zal het dan storten op JMke zijn rekening.

Ofwel moejet regelen dat je eerst naar Antwerpen rijd en dan naar Mechelen. Want zit zaterdag in Mechelen.

Kan je je adres in doorsturen? Dan kan ik is checken voor op te halen als we het via Gent zouden doen ;).

jastas

Legacy Member
Ik zie in een andere post (stacker 830) dat je overdag in Brussel werkt? Ik werk in Zaventem dus dit lijkt me makkelijker voor mij! Morgenavond na 18u bijvoorbeeld of voor 11u 's ochtends.

Lukt je dat?

edit: zie dat je met de trein moet komen, echt geen mogelijkheid om de case bij je thuis op te halen?

JMke

Legacy Member
dus vrijdagavond sluit ik af é mensen, de winnaars zal ik PM'en met men cellphone number, dan kunnen we afspreken;)

jastas

Legacy Member
JMke zei:
dus vrijdagavond sluit ik af é mensen, de winnaars zal ik PM'en met men cellphone number, dan kunnen we afspreken;)

Dus geen mogelijkheid om ze vrijdag al af te halen?

jastas

Legacy Member
JMke zei:
tuurlijk, in Nijvel:)

Awel dan kom ik morgen naar Nijvel!
Kan daar tussen 19 en 20u zijn, past dit je?

(vertrek om 18u in Zaventem en rekening houdend met de files kan ik er echt geen precies uur op plakken...)

pm je me je adres en gsm nummer eens door?

JMke

Legacy Member
vrijdagavond sluit ik der verkoop af, hoogste bidder wint:)
staat ook te koop op Shrimprefuge, maar niet veel feedback daar

mythe

Legacy Member
@JMke: zou wel geweldig zijn moest je nu al verkopen. Voor de simpele reden dat ik dan kan afspreken met jastas. En anders is het 'moeilijk' voor mij voor de case af te halen.

JMke

Legacy Member
sorry, ik sluit alle verkopen terzelfdertijd af, staat nog maar paar dagen online, mensen de kans geven hé

jastas

Legacy Member
JMke zei:
Hoogste bod €50 jastas
sluit vanavond af

Kan ik er dan vanavond achter komen? ergens tussen 19u en 20u?
Als je je gsm nummer pm'ed kan ik een 15min voor ik aankom een belletje geven.

Zondag is geen optie voor mij (dan haal ik hem volgende week wel ergens nieuw), zaterdag eventueel maar zeer moeilijk wegens druk schema...

Dus liefst vanavond, ev. kan ik de case van Mythe ook meenemen (kan zijn betaling wel niet voorschieten)

Graag een antwoord voor 18u als het even kan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan