Archief - Coolingmateriaal te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt1

Legacy Member
Prijzen zijn meeneemprijzen, dus het recht van de snelste is van toepassing. Zaken met een * zijn nieuw. Aantallen staan tussen haakjes. Prijs is per stuk en excl. verzending.

*Akasa Zwart 80 * 80 + vijzen (18) = 2,5 euro
*Zalman 80 * 80 cooler + vijzen + silencer (1) = 2,5 euro
*Zalman 90 * 90 cooler + vijzen + silencer (5) = 3 euro
*Akasa UV-reflective 80 * 80 cooler + vijzen (3) = 2,5 euro
*Thermaltake 120 * 120 cooler + vijzen (2) = 5 euro
*Thermaltake Fan Speed Controller (2) = 3 euro
*Zalman ZM-NB47J (2) = 2,5 euro
*Abit NB Cooler AN-7 (1) = 1euro
Standaard Passive NB-cooler (1) = 1 euro
Arctic Cooling Slim Silent Pro TC CPU cooler (1) = 2 euro
Coolermaster Socket A cooler (1) = 2 euro
AMD standaard Socket A, Socket 462 cooler (1) = 2 euro
AVC Socket A cooler (1) = 2 euro
CPU Coolblok Coolermaster koper (1) = 2 euro
Set van 7 coolpasta-tubes/zakje (1) = 2 euro
FANGRILL GOLD 80*80 (1) = 1 euro

Ik woon in de omgeving van Gent.

Guardian-X-

Legacy Member
die coolermaster socket A cooler heb je daar type van ?

ofwel fotoke van alle socket A coolers da ge ebt ^^ zou handig zijn

brc

Legacy Member
hebt ge pics van de rest pls ?
zalman 80
zalman 90
akasa uv rea

thx

Guardian-X-

Legacy Member
Het koperen blok op de foto

Is da me clip voor socket A ?

dus ene die over de 3 haakjes klikt ?

want zie er ook die lijk me 1 haakje werken

gravendelver

Legacy Member
*Akasa Zwart 80 * 80 + vijzen (18) = 2,5 euro
*Zalman 80 * 80 cooler + vijzen + silencer (1) = 2,5 euro
*Zalman 90 * 90 cooler + vijzen + silencer (5) = 3 euro


Van elk 1 stuk -> €8

Zou ze wel morgenavond of overmorgen nodig hebben, dan zit ek in gent

no_way2go

Legacy Member
2x "*Akasa Zwart 80 * 80 + vijzen (18) = 2,5 euro"
2x "*Akasa UV-reflective 80 * 80 cooler + vijzen (3) = 2,5 euro"

Dat is dan € 10.

Waar woon je? (als het te ver is dan met post / overschrijving mischien beter...)

Guardian-X-

Legacy Member
is blok onderaan nog in goede staat ( krassen enzo ? )

wat wil je ervoor (incl verzending)

Matt1

Legacy Member
Guardian-X- zei:
is blok onderaan nog in goede staat ( krassen enzo ? )

wat wil je ervoor (incl verzending)


Er zijn enkele kleine krasjes op, maar niet meer of minder als een nieuwe. Is weinig gebruikt geweest.

Kun je het niet komen afhalen? Dat ding weegt wel wat... Ik zou eens moeten wat de verzendkosten zijn.

Guardian-X-

Legacy Member
Matt1 zei:
Er zijn enkele kleine krasjes op, maar niet meer of minder als een nieuwe. Is weinig gebruikt geweest.

Kun je het niet komen afhalen? Dat ding weegt wel wat... Ik zou eens moeten wat de verzendkosten zijn.

hmm ik kom eigenlijk weinig .... je gaat daar toevallig niet naar school ?

Guardian-X-

Legacy Member
Matt1 zei:
School is al even geleden :)

Naar welke school ga jij?

ik ook naar geen meer :p maar mijn broer gaat in gent naar school dermee dak da vroeg ..

Verzending zal wss 3.70€ zijn wat redelijk veel is :( voor iet van 2€

Matt1

Legacy Member
Guardian-X- zei:
ik ook naar geen meer :p maar mijn broer gaat in gent naar school dermee dak da vroeg ..

Verzending zal wss 3.70€ zijn wat redelijk veel is :( voor iet van 2€

Maar waar woon je eigenlijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan