Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jada zei:@ faselna: msn of pm voor af te ronden?
@ chris7ophe: 90 EUR is teweinig imho.
@ XortioN: rond de 125 EUR had ik wel graag gehad (ps: al uw casemod pix zijn offline?)
Genoteerd alleszins[HBV]-=XortioN=-;9326853 zei:ik ga bodje doen van 100€ excl. op de E6600
oh en die casemod is al 2 jaar geleden maar heb hem nog steeds (ga ik ook nooit wegdoen) .. zal zien ofk er nog foto van vind

[HBV]-=XortioN=-;9329146 zei:165€ excl. voor die 2x1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5 + E6600 + boxed cooler

Jada zei:2nd2none
Is dit zeer dringend? Mijn nieuwe ram is onderweg ..
Jada zei:4. 2 x 1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5
Info: Mits genoeg voltage CL4 op 800Mhz
Richtprijs: 65 EUR
Cali zei:Wel een beetje veel terwijl je 4-4-4-12 6400 latjes nieuw voor 60 euro kan vinden.

Zolang zal het niet duren hoor2nd2none zei:Nee is niet dringend
Het moet natuurlijk ook geen maand meer duren he![]()
Ik zou binnen een 2tal weken een nieuw systeem willen ineensteken en daarvoor moet die ram dienen.
Grtz
