Archief - Core2Duo, CL3 DDR2 (6gb ddr2), 8800 GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
tot wanneer ter beschikking?
Heb wel interesse i.d. cpu

is 125€ uw min prijs of richtprijs (dus bespreekbaar?)

Jada

Legacy Member
@ faselna: msn of pm voor af te ronden? :)
@ chris7ophe: 90 EUR is teweinig imho.
@ XortioN: rond de 125 EUR had ik wel graag gehad (ps: al uw casemod pix zijn offline?)

faselna

Legacy Member
Jada zei:
@ faselna: msn of pm voor af te ronden? :)
@ chris7ophe: 90 EUR is teweinig imho.
@ XortioN: rond de 125 EUR had ik wel graag gehad (ps: al uw casemod pix zijn offline?)

hmm dacht dat ik dit al gedaan had maar goed pm je zo.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ik ga bodje doen van 100€ excl. op de E6600
oh en die casemod is al 2 jaar geleden maar heb hem nog steeds (ga ik ook nooit wegdoen) .. zal zien ofk er nog foto van vind

Jada

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;9326853 zei:
ik ga bodje doen van 100€ excl. op de E6600
oh en die casemod is al 2 jaar geleden maar heb hem nog steeds (ga ik ook nooit wegdoen) .. zal zien ofk er nog foto van vind
Genoteerd alleszins :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
165€ excl. voor die 2x1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5 + E6600 + boxed cooler

Jada

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;9329146 zei:
165€ excl. voor die 2x1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5 + E6600 + boxed cooler

Zaterdag 22.00 sluituur. :)

@Benwake: 140-150 EUR +/-

benwake

Legacy Member
2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 800MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]
=> 125€ ovb(heb geen zin om de mijne te testen der kruipt te veel tijd in :)

2nd2none

Legacy Member
4. 2 x 1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5
Info: Mits genoeg voltage CL4 op 800Mhz
Richtprijs: 65 EUR


65€ incl hiervoor

Jada

Legacy Member
benwake: 130 EUR en we hebben een deal ;)
Excl welteverstaan. PM me maar voor verdere afspraak?

2nd2none
Is dit zeer dringend? Mijn nieuwe ram is onderweg ..

2nd2none

Legacy Member
Jada zei:
2nd2none
Is dit zeer dringend? Mijn nieuwe ram is onderweg ..

Nee is niet dringend
Het moet natuurlijk ook geen maand meer duren he ;)
Ik zou binnen een 2tal weken een nieuw systeem willen ineensteken en daarvoor moet die ram dienen.

Grtz

Cali

Legacy Member
Jada zei:
4. 2 x 1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5
Info: Mits genoeg voltage CL4 op 800Mhz
Richtprijs: 65 EUR

Wel een beetje veel terwijl je 4-4-4-12 6400 latjes nieuw voor 60 euro kan vinden.

Jada

Legacy Member
2nd2none zei:
Nee is niet dringend
Het moet natuurlijk ook geen maand meer duren he ;)
Ik zou binnen een 2tal weken een nieuw systeem willen ineensteken en daarvoor moet die ram dienen.
Grtz
Zolang zal het niet duren hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan