Archief - CPU AMD Athlon X2 4200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IPCS

Legacy Member
Wegens upgrade naar een 4400 ga ik deze verkopen.
Ongeveer 4 maand oud, dus nog volop garantie.
Stepping kan ik morgen bekijken, dan haal ik die er uit, heeft altijd onder een vapo gedraaid en dus nooit warm geworden. Liep stabiel op 2750Mhz, hoger niet getest.
Geen bench gedaan, hoef je dus ook niet te vragen, pc is enkel paar keer gebruikt als prestigeprojectje op een lan, dus cpu'ke is zeker nog nie veel gebruikt.
Heb wel geen stockkoeler meer, heeft er nooit opgestaan maar kan em nie meer vinden, kan er wel een Arctic koeler bijdoen alst bod goed is ...

Verkoop gaat enkel door indien de prijs mij aanstaat.
Geen Meeneemprijs
Loopt af op zaterdag 18/03 om 21 uur.

Geen :offtopic:


Steven

white_steam

Legacy Member
om et op gang te trekken

bod van 250€ mits je geen beginprijs hebt...
grtz white

LaXozz

Legacy Member
bod va 260 euro wel erges af te spreke

heb die 4400 ook heel goedkoop zien staan in kortrijk ;)

IPCS

Legacy Member
Afspreken is geen enkel probleem, moet zondag in kortrijk zijn, das al meer dan de helft denk ik ;)

Hierbij ist bod al genoteerd.

Steven

IPCS

Legacy Member
Aangezien ik zaterdag weg moet ga ik deze vroeger afsluiten dan voorzien:

deze wordt afgesloten morgen (of straks) , vrijdag 17/03 rond 21 uur ...

Steven

vinteg

Legacy Member
tis geen offtopic maar tis mss best te melden da je zonder de boxed cooler maar 1 jaar garantie hebt ipv 3 jaar

IPCS

Legacy Member
Het is geen tray-versie he, ik kan enkel die cooler niet meer vinden.
Als het er op aan komt om de koeler fysiek te hebben om te beslissen over een tray of boxed versie kan ik wel ergens een koeler vastkrijgen hoor.

Steven

shiby

Legacy Member
Is da nie wa belachelijk, overschakelen van 4200 naar 4400, gewoon om nie te moeten zeggen da mijne rapper is? :music:

IPCS

Legacy Member
Sorry, kon het echt nie laten, stel je maar voor dat jou pc ook maar één dag sneller zou zijn dan de mijne ...

En nu terug on-topic of ik report je ;)


Steven

ec8or

Legacy Member
shiby zei:
Is da nie wa belachelijk, overschakelen van 4200 naar 4400, gewoon om nie te moeten zeggen da mijne rapper is? :music:
4200 = 2x512 kb cache
4400 = 2x1024 kb cache

dus toch wel meer verschil dan 'enkel' de snelheid - furthermore - een 4400(2,2 GHz)/4800+(2,4 GHz) kun je overclocken tot 2,6 GHz om eigenlijk identiek tot een FX60 te komen of zelfs 2,8 GHz om een FX62 te bekomen...

Kwertie

Legacy Member
bod 270€, kan zondag anders wel naar kortrijk komen (met de trein dan)

Kwertie

Legacy Member
Ik moet straks gaan werken, als ik straks de bieding zou gewonnen hebben mag je me PM'en...

thorgal0319

Legacy Member
:offtopic:
Ik zie dat je met vapo werkt. Wil dit toch ff melden : 4400+ heeft meestal cold bug onder vapo, kan er zelf uitgebreid van meespreken. 4200+ heeft meestal geen problemen.
Succes met verkoop, sorry voor :offtopic:

IPCS

Legacy Member
Hoogste bod momenteel voor Kwertie : 310€
Afhaling in Kortrijk geniet zwaar de voorkeur boven verzenden ...


Steven

deluc

Legacy Member
nu heb ik ook beetje intresse en wou snel eens kijken naar de nieuwprijs
ik keek op tones en zag dat een gewone 4000 meer kost dan die x2 van u
kan jij mij soms zeggen wat het verschil soms is en waarom dit prijsverschil zo raar is,ik heb nu zo'n 4000 zitten
bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan