Archief - CPU, Mobo, RAM, VGA, Cooling, ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
The_Assman zei:
Richtprijs voor nr 6?

De nieuwe (9700) kost ~50€.
Dus hadk gedacht aan: ~25-30€ ?

:)

Je kan altijd minder bieden en dan zie ik wat ik ermee doe.

BuYcKi

Legacy Member
The_Assman zei:
Als allles er nog bijzit: €25excl :)

Alles buiten de koelpasta.

Stand van zaken: (Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 €
- 4. => XYRIS @ 120 € (Te weinig..)
- 6. => The_Assman @ 25 €

BuYcKi

Legacy Member
Stand van zaken: (Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 € (Te weinig..)
- 4. => XYRIS @ 120 € (Te weinig..)
- 6. => The_Assman @ 35 € (Loopt af 29/09, 19:38)


Hier zijn de minimum/meeneem prijzen.

1. Minimumprijs: 35 €
Meeneemprijs: 45 €

2. Minimumprijs: 10 €
Meeneemprijs: 20 €

3. Minimumprijs: 90 €
Meeneemprijs: 120 €

4. Minimumprijs: 150 €
Meeneemprijs: 170 €

5. Minimumprijs: 50 €
Meeneemprijs: 65 €

6. Minimumprijs: 25 €
Meeneemprijs: 24h na laatse bod

(Omwille van !8r@}{!M & The_Assman een eerlijke kans te geven)

7. Minimumprijs: 10 €
Meeneemprijs: 15 €

:)

BuYcKi

Legacy Member
Polle zei:
4 : 125 Euro (een 8600GTS kost nieuw nog 165 Euro)

Link?
En is het wel dezelfde versie?

Deze heeft hogere clocks, dus sneller.

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 € (Te weinig..)
- 4. => Polle @ 125 € (Te weinig..)
- 6. => The_Assman @ 35 € (Loopt af 29/09, 19:38)

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

BuYcKi

Legacy Member
4. MSI 8600GTS 256MB Passive PCI-e
- Doos, kabels, .. erbij
- Splinternieuw!! Sealed.
- Garantie tot: 24-04-2009
- Link: Klik


Nieuwprijs: 184,90€
Minimumprijs: 150 €
Meeneemprijs: ... €

Ze hadden geen OC meer en heb kunnen regelen voor dees kaart.
Is volledig passief, dus geruisloos + sealed.

:)

successor

Legacy Member
€10 op die VF700 en €10 op dat moederbord. is die backplate van staal ? zo ja : dan krijg ik het wss wel weer aan elkaar (I can solder me)

BuYcKi

Legacy Member
successor zei:
€10 op die VF700 en €10 op dat moederbord. is die backplate van staal ? zo ja : dan krijg ik het wss wel weer aan elkaar (I can solder me)

Er is al een bod van 10 € op het moederbord op Tones.
Is van staal volgens mij ja.

Bod op Zalman is genoteerd.
En btw:

successor zei:
welke stepping 3700+ ? OC resultaten ?

Sorry voor late reactie.
Maar hier is alles wat erop staat:

AMD Athlon 64
ADA3700DAA5BN
KAB2E0604FPCW
1411229A60807
Malaysia, 2001

:)

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 € (Te weinig..)
- 4. => Polle @ 125 € (PM'ed door wijziging, Te weinig..)
- 6. => The_Assman @ 35 € (Loopt af 29/09, 19:38)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

BuYcKi

Legacy Member
The_Assman zei:
De koeler is dus voor mij? :)

pm je gegevens

PM Send :)

Amadeke zei:
wanneer sluit je af?

Kzie nergens een bod van u? :confused:

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 € (Te weinig..)
- 4. => Polle @ 125 € (PM'ed door wijziging, Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

Amadeke

Legacy Member
bod van 95 euro op het geheugen.
afgehaald

enig idee van de afsluitdatum?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan