Archief - CPU(&koeler) + MOBO : AXP-M + NF7-S

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HitenMitsurugi

Legacy Member
CPU: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Mobile Athlon XP-M 2400+ - AXMH2400FQQ4C.html
MOBO: http://www.abit.com.tw/page/uk/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=NF7-S&fMTYPE=Socket+A
+ deftige thermaltake koeler.

Heeft hier faalloos dienst gedaan tegen 200*9.5 = 1900mhz (setup is multiplier unlocked natuurlijk). Nooit verder overclocked omdat deze cpu in een HTPC gebruikt werd. Er zit vrij veel potentieel wegens het feit dat dit een mobile is (standaard 1.45v!): http://techreport.com/reviews/2004q1/athlonxp-m-2500/index.x?pg=1 - Enige verschil tss deze cpu en die in de review is de standaard 13.5 ipv 14 multiplier. Zodoende is deze setup dus zeer energie "zuinig".

De enige reden waarom hij weggedaan wordt is omdat onze opslag-noden meer SATA poorten eisen en ik hier nog materiaal heb liggen dat ik voor onze htpc zou willen gebruiken (koelers e.d.) die er niet op passen.

Omgeving Leuven. Is nog half onder voorbehoud, als er geen deftige boden komen zoek ik elders :)

staat ook nog op shrimp

lord of me

Legacy Member
Die NF7-S is het een Rev 2 ? Enige idee van max FSB ? Meeneemprijs ? (excl want ik woon 10 Km van leuven )

HitenMitsurugi

Legacy Member
Yep tis een rev.2 - geen idee van de maximum fsb, sorry. Ben normaal zelf een fervente overclocker maar wegens het feit dat hij als htpc diende (koelheid + stabiliteit voornaamste eisen) niet uitgeprobeerd. Wel retestabiel op 200mhz.

Richtprijs zou ik zo rond de 80€ voor beiden verwachten, mss iets minder. Niet echt meeneemprijs maar ben zeker niet van plan de verkoop lang te laten lopen, snelheid gewenst :)

CPU apart wordt alleen overwogen als ik echt niet van beide tegelijk af geraak.

bosske

Legacy Member
als je het kan of wil brengen tot in buggenhout (bij dendermonde) :

geef ik je 80 euro excl. voor beiden, zoals je zelf vermeldde
(leveringskost regelen we dan wel)

grtz

film

Legacy Member
85€ afgehaald, voor mij ook snelheid gewenst
Ik moet morgen in die geburen zijn.

HitenMitsurugi

Legacy Member
Boden genoteerd. Vannacht zal afgesloten worden.
edit: film heeft het tot nu toe dus.

film

Legacy Member
95 € afgehaald

//@verkoper: heb je een uur waarop je afsluit ?

HitenMitsurugi

Legacy Member
Genoteerd - heb btw nog nooit klachten gehad van mijn inpak-capaciteiten ;)

edit: exact uur afsluiten, neem middernacht.

retspan

Legacy Member
€ 100 excl. goed verpakte verzending en indien beide onderdelen in unmodded nieuwstaat.

HitenMitsurugi

Legacy Member
Genoteerd. Zijn idd in unmodded nieuwstaat, de cpu is van week 17 2004 btw. Voor dit soort prijs zorg ik er wel voor dat CPU + koeler blinkend clean zijn met aceton en je zegt er maar bij welke en hoeveel kabels je nodig hebt (IDE, sata, ... heb alles liggen).

edit: s3am totaalpakket heeft voorrang, als een cpu koper je prijs nog aanvult tot een hoger bod als wat er gegeven is..

retspan

Legacy Member
€ 115 excl. goed verpakte verzending en indien beide onderdelen in unmodded nieuwstaat.

HitenMitsurugi

Legacy Member
retspan zei:
€ 115 excl. goed verpakte verzending en indien beide onderdelen in unmodded nieuwstaat.
Was toen al half in mijn bedje aan het kruipen. Komt film straks niet opdagen, is ie voor jouw tegen je vorige bod (100€).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan