cokeboy
Legacy Member
ik verkoop mijn hyundai q910 silver scherm (flatscreen) omdat ik een ander ga kopen weer tijd voor iets nieuws
geen krassen ofzo niets op aan te merken gaat gelijk nieuw zeer mooi scherm
hier een link van het scherm http://www.hyundaiq.com/pro_img_q910.asp
zou der ne foto van maken maar dan zou je het zelfde zien
factuur kan zijn dat die hier nog ergens ligt scherm is ong 2jaar
ben van hasselt dus je moet het zelf komen halen of tegen kleine vergoeding breng ik het mischien !
ik behoud het recht bij slecht bod geen verkoop !!!
als er geen deftig bod komt dan behoud ik het gewoon voor op ne andere pc
ik zou zeggen beginnen bij 25€
maandag 09/01/06 om 19uur sluit ik af geen goede prijs dan blijft het hier staan !
veel geluk
geen krassen ofzo niets op aan te merken gaat gelijk nieuw zeer mooi scherm
hier een link van het scherm http://www.hyundaiq.com/pro_img_q910.asp
zou der ne foto van maken maar dan zou je het zelfde zien
factuur kan zijn dat die hier nog ergens ligt scherm is ong 2jaar
ben van hasselt dus je moet het zelf komen halen of tegen kleine vergoeding breng ik het mischien !
ik behoud het recht bij slecht bod geen verkoop !!!
als er geen deftig bod komt dan behoud ik het gewoon voor op ne andere pc
ik zou zeggen beginnen bij 25€
maandag 09/01/06 om 19uur sluit ik af geen goede prijs dan blijft het hier staan !
veel geluk


