Archief - [defecte]Laptop Acer Aspire3002 LCi(WiFi,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DMX

Legacy Member
Mobile amd sempron 2800+
15.0" XGA TFT lcd
40gb HD
DVD-cdrw combo
256mb ddr
802.11b/g WIRELESS LAN

WINDOWS XP

DE LAPTOP zelf is in perfecte staat(foto's volgen nog, zelfs faktuur is wss nog ergens aanwezig)
één probleem, hij laadt niet meer op..wss batt.aan vervanging toe...of slecht contact ofzo...heb zelf geen zin om eraan te prutsen of hem binnen te brengen, heb nog andere pc.
iets voor een handige doe-het-zelver;)
via prijsschatting kreeg ik een 150-175€...
nieuwprijs was een 800€
pic(gn originele, mr wel just dezelfde): http://img250.imageshack.us/img250/4775/laptop3002lcifrontcm6.jpg
meer info: http://images.google.be/imgres?imgu...op+Acer+Aspire+3002&gbv=2&svnum=10&hl=nl&sa=X

Meeneem: 140€ excl
minimum: 100€ excl

Bieden mag ook...maar ik beloof nix:p

dedex

Legacy Member
Om in gang te zetten, als enkel het laden een probleem is:

€40

DMX

Legacy Member
dedex zei:
Om in gang te zetten, als enkel het laden een probleem is:

€40
genoteerd....yep, da lampje da normaal aanspringt als je hem op stroom zet springt niet aan en je kan de pc niet aan zetten ook ni...batterij is plat.

yakmodder

Legacy Member
Ik wil je verkoop zeker en vast niet hinderen, maar toch even melden wat het eventueel kan zijn(was bij mij het geval)= Moederbord kapot

ShPonGle

Legacy Member
Gamer zei:
Dus ook op netstroom start hij niet op ?
ik hoop voor verkoper van niet, want een laptop die op stroom nog perfect werkt wegdoen voor 100 euro, zou zonde zijn :)

DMX

Legacy Member
Gamer zei:
Dus ook op netstroom start hij niet op ?
neen inderdaad...anders zou ik hem zeker niet wegdoen(om ShPongle maar te citeren:p )

@dehatim 60€ genoteerd....het gaat al de goeie kant op...

@linux leeftijd...hij is van 07-11-05 , aankoopprijs 869.67€
aankoopticket is dus aanwezig

Krulle

Legacy Member
is dus NET geen 2 jaar oud, zeker dat je er geen garantie meer op hebt?
altijd interresant om eens te checken denk ik

waar aangekocht?

DMX

Legacy Member
Krulle zei:
is dus NET geen 2 jaar oud, zeker dat je er geen garantie meer op hebt?
altijd interresant om eens te checken denk ik

waar aangekocht?

waar aangekocht?hier opt forum klein jaar geleden...(winkel?dunno...kan je niet meer zo goed zien opt ticket...)
heb geen zin om da na te checken...klaat da plezierke voor iemand die hier interesse heeft om goedkoop een laptopke te kopen en er iets mee wilt doen :D

dehatim

Legacy Member
als je het niet erg vindt trek ik mijn bod terug, ik dacht dat hij wel nog werkte op netspanning...
ben je wel zeker dat je adapter nog werkt?

Psychodweep

Legacy Member
Krulle zei:
is dus NET geen 2 jaar oud, zeker dat je er geen garantie meer op hebt?
altijd interresant om eens te checken denk ik

waar aangekocht?

Op acer laptops heb je maar standaard 1 jaar garantie.
Een vriend van mij heeft ook deze laptop, en die is net 2 jaar geworden en start ook niet meer op, wss moederbord kapot (dus zelfde probleem als hier).

Plato

Legacy Member
Psychodweep zei:
Op acer laptops heb je maar standaard 1 jaar garantie.
Een vriend van mij heeft ook deze laptop, en die is net 2 jaar geworden en start ook niet meer op, wss moederbord kapot (dus zelfde probleem als hier).

De winkel moet 2 jaar garantie geven. Dat is de wet... Wanneer de fabrikant maar 1 jaar garantie geeft, is het 2e jaar op rekening van de winkel. Dus, je kunt hem nog perfect onder garantie binnendoen. Het risico is wel (voor iemand die hem nu koopt) dat de winkel zal zeggen dat de schade niet gedekt wordt door hun garantie. Dus, verkoper, ga er mee naar de winkel, en waag een gokje. Een gerepareerde laptop is een stuk meer waard dan ene die niet opstart.

bikkerss

Legacy Member
die garantie van 2 jaar is geloof ik pas in werking getreden van 2006

bikkerss

Legacy Member
die garantie van 2 jaar is geloof ik pas in werking getreden van 2006

Psychodweep

Legacy Member
linux zei:
in belgie is het verplicht 2 jaar garantie te geven...

Ja, er geldt 2 jaar conformiteitsgarantie... dat wil zeggen da ge in uw 2de jaar nog hem nog kostenloos kan laten herstellen, als ge kunt bewijzen als da defect opgetreden is in het 1ste jaar. Dus probeer da maar es te bewijzen.... veel tralalala van 2 jaar garantie, ma tkomt er op neer dat maar 1 jaar is. Want hoe ga je da bewijzen, tenzij je zo in het eerste jaar een aangetekende brief schrijft naar de fabrikant met een beschrijving van uw defect, ma ge kunt de toekomst natuurlijk nie voorspellen.
Tkan ook zijn dat het de eerste 6 maanden is ipv 1 jaar, kan me vergissen. Allemaal van die domme truukjes van de winkeliers, terwijl ze wel 2 jaar effectief moeten geven, ook al geeft de fabrikant da nie. Maar wa ga je eraan doen ?
Die 2j garantie is vanaf 2005 in werking getreden.

DMX

Legacy Member
nog altijd te koop dus...

nieuwe meeneemprijs: 125€ excl
minimumprijs: 90€ excl

DMX

Legacy Member
bump nr.2

WIE 100EURO BIED DIE HEEFT HEM...(zelf af te halen aub)

alé...common' ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan