Archief - Dell Optiplex G110 - PIII - 512 Mb -20 Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
De revolutie in technologie door koperbanen te gebruiken buiten beschouwing gelaten dan :p.

Coppermine was één van de beste pentium III's en moest men een 1.5Ghz P3 Coppermine uitgbracht hebben zou die de P4 1.5Ghz zijn ass gekickt hebben, bij wijze van spreken.

Anyway: ik ben eigenlijk geïnteresseerd in het wifi kaartje van linksys, ik wil daar wel €10 voor geven, moest de koper daar afstand van willen doen ;).

Mvg

Funky

Legacy Member
Hangt inderdaad van de koper af. Als hij afstand wil doen van het kaartje dan wil ik het wel opsturen en 10 € korting geven aan de koper, af als hij het liever zelf verkoopt, ook goed. Ik kan nu de pc niet meer verkopen zonder kaartje als de verkoper daarmee niet akkoord is...maar dat zien we wel als de verkoop definitief is.

Firedwarf

Legacy Member
heb geen moeite ermee om da kaartje eruit te vijzen en te verkopen voor 10 euro of 10 euro korting te krijgen zolang er maar een netwerkkaart inzit zodat ik ermee vast op het internet kan. Heb namelijk een netwerk kaart nodig eh :)

Funky

Legacy Member
Netwerkkaart is geen probleem, die zit er in. Dus ik mag noteren als bod :

* Firedwarf : 40 € op alles behalve de WLAN-kaart;
* Woverke : 10 € op de Linksys WLAN 54g.

Klopt ?

Wover

Legacy Member
Funky zei:
Netwerkkaart is geen probleem, die zit er in. Dus ik mag noteren als bod :

* Firedwarf : 40 € op alles behalve de WLAN-kaart;
* Woverke : 10 € op de Linksys WLAN 54g.

Klopt ?

Als je het in de hele pc ziet is een wifi kaartje wel niet 1/5 waard van de totale pc denk ik, maar goed, voor mij is dat in orde ;).

Funky

Legacy Member
Woverke zei:
Anyway: ik ben eigenlijk geïnteresseerd in het wifi kaartje van linksys, ik wil daar wel €10 voor geven, moest de koper daar afstand van willen doen

Je hebt zelf 10 € voorgesteld, voor mij hoeft het niet hoor. Makkelijker als de koper alles ineens afhaalt en moet ik niks versturen.

Wover

Legacy Member
Funky zei:
Je hebt zelf 10 € voorgesteld, voor mij hoeft het niet hoor. Makkelijker als de koper alles ineens afhaalt en moet ik niks versturen.

Tuurlijk, ik zeg toch dat het in orde is voor mij :).

Edit: aangezien het makkelijker voor jou is om het allemaal ineens weg te doen, ga ik nog wat afwachten wat volgende topic oplevert: https://www.beyondgaming.be/forums
Indien ik het daar win, zal mijn bod hier komen te vervallen ;).

Wover

Legacy Member
Ok, ik heb het kaartje in die topic op de kop kunnen tikken, bod hier vervalt dus.

Veel plezier met de PC Firedwarf ;)

Firedwarf

Legacy Member
euhm dan hoef ik die kaart wel niet meer eh , ik heb nu 4O euro aan de koper gevraagt, ga niet blijven op n neer bellen
dus kaartje blijft te koop wat mij betreft

Funky

Legacy Member
OK Firedwarf, geen probleem voor mij. Haal ik het er gewoon uit en zal het apart verkopen. 19.00 uur voorbij, ik pm je mijn gegevens voor afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan