Archief - Dell P3 SERVER + WIN2000 licentie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Dell PowerEdge 2400

Dual Intel Pentium-III @ 600 MHz (beide processors geinstalleerd)
256 Mb RAM (Heb nog extra ECC geheugen dus kan meer )
System disk:
- Adaptec 2940 U2W SCSI controller
- 2-slot SCSI SCA backplane
- 1x Quantum Atlas-V 9 Gb Ultra160 SCSI disk
Data disks:
- Adaptec AIC-7880 SCSI controller
- Dell PERC2/Si hardware RAID controller van 0 / 5
- 6-slot SCSI SCA backplane
- 4x Seagate Cheetah 17 Gb Ultra160 SCSI disks
NEC CD-ROM drive
Floppy disk drive
Onboard Intel 8255 10/100 Mbit/s Ethernet adapter
2x USB ports
2x serial ports
1x parallel port
ATI Rage IIC video adapter
Windows 2000 Server (official license) 1 a 4 computers


Server sta nu in Raid 5 en alles is geinstalleerd en perfect in orde dus klaar voor gebruik .

Wat krijg je nog een : Alle origineel handleidingen van server en onderdelen + windows 2000 server origineel software van server Dell en origineel versie van windows 2000 Server EN


Startprijs 350€ daaronder ga deze zeker niet buiten !!!!!!


FOTO -----> http://ascii24.com/news/i/hard/article/2000/08/21/images/images623713.jpg

miketayson

Legacy Member
Werkt die server nog goe? zo ja bod van 200 euro.

bod onder voorbehoud van foto's om te zien of er kassen enz op zijn.

faselna

Legacy Member
miketayson zei:
Werkt die server nog goe? zo ja bod van 200 euro.

bod onder voorbehoud van foto's om te zien of er kassen enz op zijn.


Heb bod via PM van 250 maar zal hem vragenzijn bod dan te plaatsen

server ziet er nog heel goed uit en werkt perfect

Zal kijken of ik morgen wat foto's kan nemen normaal moet dat lukken .

emielvdw

Legacy Member
verkoop je van die scsi-schijven appart? zijn die hotplug?

faselna

Legacy Member
emielvdw zei:
verkoop je van die scsi-schijven appart? zijn die hotplug?


Geen aparte onderdelen maar denk dat ik twee hotplugs extra heb zal is kijken .

Hoogste bod miketayson met 200euro

Andere bieder haakt af of beter gezegd ik wees zijn bod af van 250 euro.

Foto moet ik nog nemen dus even geduld svp
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan