Archief - DEll xps m2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zazzoo

Legacy Member
Ik verkoop mijn laptop na 9 maand wegens stopzetting hobby (pc dus), géén dode of luie pixels, nooit gerepareerd, er scheelt dus niks aan.

ik heb hem gekocht voor 3500 euro nu kost hij nog 3350euro nieuw, doe maar een bod indien geinteresseerd, maar niet belachelijk doen aub.

offtopic is report.

Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien er géén bod is die mij aanstaat.

Processor:
Intel® Core™2 Duo T7400 Processor (2,16 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-cache) 81444 [210-17303] 1


Besturingssysteem:
Legitieme xp media center - Engels

Verzendingsdocumenten:
Engelse documentatie met Europese stroomkabel 95984 [340-13651][340-13656][613-10341][640-10395] 21


Toetsenbord:
Intern toetsenbord met batterij - VS Int. (QWERTY) 63376 [583-11356] 4


Interne LCD Scherm:
20.1" WSXGA+(1680 X 1050)scherm met TrueLife® met 1.3 Mega Pixel geïntegreerde camera 63371 [230-10049] 760


Geheugen:
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] 91400 [370-12184] 3


Harde Schijf:
200 GB SATA harde schijven (7.200 rpm) RAID 0 Stripe (2 x 100 GB) 97531 [400-13195] 8


Optical Drives:
Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software 91180 [429-12475] 16


Grafische kaart:
256 MB ATI® Mobility™ Radeon® X1800 grafische kaart 63391 [490-10549] 6


Primaire Batterij:
Dubbele 6-cel lithium-ion batterij (112 W/h) 63373 [451-10358] 112


Gedis Bundle Reference:
XPS Entry N1020105 125162 [200-50696] 22


Order Information:
Inspiron-bestelling - België 11753 [800-10131] 111


Afstandsbediening voor MCE:
XPS Afstandsbediening upgrade - werkt alleen met MCE 63393 [624-10010] 515


Modem:
Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter 6777 [530-10752] 14


Standaard Garantie:
1 jaar XPS Premium hardwaresupport (incl.support on-site en voor games) 111347 [754-10376][767-10012] 29


Dell Internet Order:
Bestelling via internet bij Dell 21417 [815-10000] 650


Overige Opslagmedia:
Geen diskettestation 25584 [385-10276] 10


Dell System Media Kit:
DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en stuurprogramma's 90798 [340-14200] 319


Voeding:
150 W wisselstroomadapter 63372 [450-11302] 41


Draagtassen:
Geen draagtas 5759 [460-10041] 118


Bluetooth:
Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate 63419 [555-10802] 59


Draadloze connectiviteit:
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g mini-PCI-kaart (voor Core 2 Duo-processors) 73048 [555-10873] 19


Muis:
Dell™ XPS™ M2010 Bluetooth-muis met 4 knoppen 91863 [570-10371] 12


Microsoft-software:
Microsoft® Works 8.5 - Engels 31727 [630-11260] 25


Support Services:
1 jaar XPS Premium hardwaresupport (incl.support on-site en voor games) 111349 [754-10384] 30


Accidental Damage Support:
Geen Accidental Damage-support 112169 [755-10245] 463


Beveiligingssoftware:
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Engels 89703 [650-10808] 40

--------------------------------------------------------------------------------

mythe

Legacy Member
Is dat niet moeilijk voor mobiek te zijn? Zo'n 20 inch scherm?
Eventueel foto's?

pcfre@k

Legacy Member
interesse jah :)
kan je eens nen 3d mark 2006 test lopen... dan weet ik de score voor games enzo
richtprijs?

Zazzoo

Legacy Member
mobiel zijn, deze pc weegt meer dan een 17 inch, maar is voorzien van een heel handig handvat aan de pc zelf, ik heb hem dikwijls meegenomen naar het werk, maar ik ga dan ook met de wagen werken dus inleggen en uitnemen op het werk. voor foto's http://www1.euro.dell.com/content/p.../xpsnb_m2010?c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn hier zie je een uitgebreide beschrijving en zo is mijn laptop ook, er is niks van schade of gebruikssporen aan, géén dooie of luie pixels.

Indien gewenst kan je bij mij thuis altijd eens een kijkje komen nemen hoor, das géén probleem.

Zazzoo

Legacy Member
@ pc freak, ik laat straks 3d mark 2006 eens lopen, ik kan je wel meedelen dat ik er CSS op speel en 100fps constant.

richtprijs : kweet niet echt, je weet wat hij gekost heeft en nu nog kost en hij is 9maand oud, doe een bod maar niet lager dan 2000 euro want daaronder gaat hij zeker niet weg.

desolation

Legacy Member
Als ik ne nieuwe configureer bij dell met specs hetzelfde als bij u kom i op 3097EUR, dus de huidige nieuwprijs die ge opgeeft klopt niet echt

Zazzoo

Legacy Member
desolation zei:
Als ik ne nieuwe configureer bij dell met specs hetzelfde als bij u kom i op 3097EUR, dus de huidige nieuwprijs die ge opgeeft klopt niet echt

Ik hoop juist dat je bij consumenten zat, wat ik betwijfel, dus als je iets wil zeggen zie dat het juist is, jij hebt geconfigureerd bij kleine ondernemingen.

desolation

Legacy Member
De prijs was inclusief BTW en verzending, dus dat is bij Particulieren ja
kleine ondernemingen krijgen altijd prijs exclusief btw

Zazzoo

Legacy Member
desolation zei:
De prijs was inclusief BTW en verzending, dus dat is bij Particulieren ja
kleine ondernemingen krijgen altijd prijs exclusief btw

je zat bij de goeie, maar je hebt niet de juiste config ingegeven, bij mij zitten er twee hd's in van 100gb 7200 rpm in raid, wat nu alleen maar met 2x160GB kan blijkbaar.

pcfre@k

Legacy Member
graag de 3d mark 2006 score toch nog :-) want css is nu niet bepaald snel spel :-)

kzal het hier alvast op gang trekken met openingsbod 1250 euro

Zazzoo

Legacy Member
score in 3D mark is 2947.

bedankt om op gang te trekken pcfreak, maar bod is nog te laag :)

Anjooh

Legacy Member
ik wil een bod uitbrengen van 1500 euro afgehaald.

Laat je snel iets weten?

Zazzoo

Legacy Member
sorry anjooh maar das te weinig, onder de 2000euro gaat deze niet weg, hij heeft er mij 3500 gekost en kost nu nog meer dan 3000 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan