Vulkaantje
Legacy Member
Ik verkoop mijn mobo-cpu combo.
cpu: X2 4000+ brisbane
mobo:dfi infinity ultraII - m2
koeler: arctic freezer 64
Deze setup heeft hier altijd aan 2850Mhz gebolt. Hij kan nog een 100Mhz hoger, maar dat was niet 100% stabiel.
Minimumprijs 80 euro
Meeneemprijs 100 euro.
Af te halen in Kuurne of Gent na afspraak. Verzending kan ook.
Wordt verkocht omdat ik mij een conroe-setup heb gekocht.
cpu: X2 4000+ brisbane
mobo:dfi infinity ultraII - m2
koeler: arctic freezer 64
Deze setup heeft hier altijd aan 2850Mhz gebolt. Hij kan nog een 100Mhz hoger, maar dat was niet 100% stabiel.
Minimumprijs 80 euro
Meeneemprijs 100 euro.
Af te halen in Kuurne of Gent na afspraak. Verzending kan ook.
Wordt verkocht omdat ik mij een conroe-setup heb gekocht.
