GOEIMORGEN !!!???
------------------
wa is da hier voor een onnozel gedoe ?? diene laxozz komt hier 's morgens op forum een bodje doen (allegauw in de rapte), laat heel de dag nix van zich horen ,het bieden op forum gaat ondertussen verder.
Na dan uitdrukkelijk een deadline (en 3 PM's zonder reactie) opgelegt te hebben gisteren avond 8 uur, belde hij dan toch om af te spreken
(om 7u55min) .... .
Ik heb dan met hem afgesproken om via msn alle gegevens over te maken ....
Dien NooB van ne laxozz ging me toevoegen op msn ... :doh:
5 minuten later een PM ,
ik citeer :
LaXozz
Member
Geregistreerd op: 20/11/05
Locatie: veurne
Re:
[email protected]
--------------------------------------------------------------------------------
kzie niks om te accepteren staan
meneer ziet nix om te accepteren... ?

:doh: .
ik weet niet maar msn blijkt me nu toch niet zo een moeilijke applicatie te zijn
+ op de koop toe komen hier alle 2 min pippo's binnenlopen die denken dat ze hier op buy & sell afdeling rechter moeten komen spelen en hun mening komen delen en willen meedelen aan de hele wereld wie al dan niet gelijk heeft .
Als je niet mee komt bieden moei je der dan toch ook ni mee , je hebt er zelf toch geen baat bij ???
Of wil je vriendjes maken op forum ?? da kan ook zonder men tread na de fuck te helpen !!
Op het laatste staan er meer posts in die over wie het wel en niet mag kopen dan van bieders die een goed moederbordje willen kopen .
salut

ad:
Ice