Archief - dual cpu stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gerthethert

Legacy Member
wegens een upgrade gaan volgende dingen SAMEN buiten,
richtprijs staat er bij, kan enkel afgehaald worden of geleverd worden indien niet te ver, alles heeft geen garantie meer maar werkt perfect:

- dual p3 800 op tyan tiger 200 moederbord samen met whisperrock coolers,
- 3*512 mb apacer sdram

ik had graag een 150-200 euro ongeveer voor alles gezien (dan tel ik 20 per cpu, 30 voor mobo, en 40 per latje ram),

groetjes,
Gert

white_steam

Legacy Member
AMD Athlon XP 2200+ Thorougbred " 1.8ghz" socket 462/A
512 DDR pc 2100 cl2
80 GIG maxtor 2mb buffer
Asus A7v8x-x lan, 4xusb, agp

Intresse in ruil?

gerthethert

Legacy Member
nee gewoon sdram,
120 euro is me net iets te laag,
maar ik zal het noteren,
dit kan heel vlug gaan,

groetjes,
Gert

DreamWearl

Legacy Member
hoe zit't ivm afhandeling?

kan je brengen (vl-brabant: regio Asse/zellik) ?
afspreken in station (brussel N/Z/C/... eventueel andere) ?
afhalen moet eventueel ook lukken, maar da is altijd iets moeilijker (laatste mogelijkheid)

2xcpu : 15 => 30€
1xmobo : 25 => 25€
3xmem : 30 => 90€
----------------------
totaal : 145€

Zinzin

Legacy Member
Geen interesse dan, ECC kon ik wel gebruiken :)

Leve censuur :ironic:

gerthethert

Legacy Member
DreamWearl zei:
hoe zit't ivm afhandeling?

kan je brengen (vl-brabant: regio Asse/zellik) ?
afspreken in station (brussel N/Z/C/... eventueel andere) ?
afhalen moet eventueel ook lukken, maar da is altijd iets moeilijker (laatste mogelijkheid)

2xcpu : 15 => 30€
1xmobo : 25 => 25€
3xmem : 30 => 90€
----------------------
totaal : 145€

dat begint er al op te trekken :) ,
ik woon eigenlijk ook vlakbij kontich station dus eventueel daar afspreken gaat ook, mechelen station is ook geen probleem,
je bod is in elk geval genoteerd :) ,

groetjes,
Gert

gerthethert

Legacy Member
zoals gezegd bij een deftig bod dat me aanstaat,
het bod van dream begint al goed in de buurt te komen,
daar mag het in elk geval al voor weg,

groetjes,
Gert

gerthethert

Legacy Member
diene ipaq 3630, in welke staat is die, en welke accessoires zitten daarbij?

groetjes,
Gert

XerberuZ

Legacy Member
is in nieuwstaat
en kan met 2de 3630 ( voor stukken of reflash )
2 cradles
leder beschermhoes (2luxe en 1 gewone )
2 laders
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan