Archief - Dual Xeon Workstation @3Ghz met 6800ultra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roeldm

Legacy Member
ik verkoop misschien bij een goede prijs het volgende (heb iets anders op het oog)

Iwill DH800 mobo
2x Xeon nocona(2MB cache dus) aan 3Ghz
MSI 6800ultra AGP met silencer
fortron 550W voeding (geschikt voor het mobo)
en dit alles in een Coolermaster stacker met window

op graka en case is er geen garantie meer, op de rest wel

gezien de nieuwprijs van meer dan 1500€ is €1000 toch echt wel een minimum.

cpu's en mobo eventueel appart te koop, indien dit appart buiten gaat, dan gaat de rest ook appart buiten, anders niet.

reden waarom ik het zou wegdoen; beetje overkill voor hier thuis

af te halen in lokeren en kan ook uitgebreid getest worden...

Groeten,
Roel

de fitnessbonk

Legacy Member
En graka? Kan die apart? Hoeveel zou je er dan voor willen?

Roeldm

Legacy Member
graka kan enkel appart als mobo en cpu's weggaan

als het mobo en de cpu's nie weg geraken hou ik gewoon alles

Roeldm

Legacy Member
kan er wel 2*512MB corsair bijdoen als iemand dat graag heeft :)

mobo ondersteunt zowel ECC als non ECC ram

crazy777

Legacy Member
meschien een dome vraag maar zijn deze dual Xeon nocona 2MB cache 3Ghz
64-bit Compatible ? en je moederbord ? of zijn die cpus 32 bit ?

Roeldm

Legacy Member
cpu's hebben elk 2MB cache aan boord en ik draai hier voor de moment windows xp x64, zowel mobo als cpu's ondersteunen volledig 64-bit.

Nijntje

Legacy Member
Interesse in 3500+ met MSI bordje (was zo een topversie, ken type niet vanbuiten) met 1 Gb ram ofwel met 2 x 256 Mb Corsair TwinX matched?
Met opleg.

Aan hoeveel opleg had u gedacht?

Vertoon enkel interesse in CPU's + mobo en eventueel geheugen erbij.

tekirova

Legacy Member
En ik heb interesse in de stacker en de videokaart. Zo zit je enkel nog met de voeding, die je makkelijk apart verkocht krijgt.

Roeldm

Legacy Member
over apparte verkoop beslis ik pas later, eerst mobo + cpu's verkopen

vnv krijg ik een voorstel van nijntje en dan zien we wel wat ervan terecht komt

Anemony

Legacy Member
Roeldm zei:
eerst mobo + cpu's verkopen
hey,

ik heb ook interesse in mobo + cpu's,

maar dat wordt niet zo vaak verkocht op het forum,
daarom weet ik niet wat een goed bod is

kan je een richtprijs geven voor mobo + cpu's, aub ?

THX !

Roeldm

Legacy Member
richtprijs mobo+cpu's => €600 (niewprijs ligt op net geen €1100)

het staat natuurlijk altijd vrij een bod te doen en dan zie ik wel wat ik ermee doe

blackfeather

Legacy Member
Anemony zei:
hey,

ik heb ook interesse in mobo + cpu's,

maar dat wordt niet zo vaak verkocht op het forum,
daarom weet ik niet wat een goed bod is

kan je een richtprijs geven voor mobo + cpu's, aub ?

THX !

En als je snel bent en me vertrouwd wil ik die zelfs voor een kleine vergoeding brengen bij je thuis zondag ;)

als TS dan eens aan mij denkt voor die 6800 ultra ;)

Roeldm

Legacy Member
kennen jullie elkaar ofzo? :p

staat btw ook op lotverkopen en tones

blackfeather

Legacy Member
Neen maar jij woont in lokeren waar ik zo ongeveer elke dag kom (ben van zele) en ik moet zondag in edegem zijn dus dan kan ik da net zo goed meenemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan