Roeldm
Legacy Member
ik verkoop misschien bij een goede prijs het volgende (heb iets anders op het oog)
Iwill DH800 mobo
2x Xeon nocona(2MB cache dus) aan 3Ghz
MSI 6800ultra AGP met silencer
fortron 550W voeding (geschikt voor het mobo)
en dit alles in een Coolermaster stacker met window
op graka en case is er geen garantie meer, op de rest wel
gezien de nieuwprijs van meer dan 1500€ is €1000 toch echt wel een minimum.
cpu's en mobo eventueel appart te koop, indien dit appart buiten gaat, dan gaat de rest ook appart buiten, anders niet.
reden waarom ik het zou wegdoen; beetje overkill voor hier thuis
af te halen in lokeren en kan ook uitgebreid getest worden...
Groeten,
Roel
Iwill DH800 mobo
2x Xeon nocona(2MB cache dus) aan 3Ghz
MSI 6800ultra AGP met silencer
fortron 550W voeding (geschikt voor het mobo)
en dit alles in een Coolermaster stacker met window
op graka en case is er geen garantie meer, op de rest wel
gezien de nieuwprijs van meer dan 1500€ is €1000 toch echt wel een minimum.
cpu's en mobo eventueel appart te koop, indien dit appart buiten gaat, dan gaat de rest ook appart buiten, anders niet.
reden waarom ik het zou wegdoen; beetje overkill voor hier thuis
af te halen in lokeren en kan ook uitgebreid getest worden...
Groeten,
Roel


