Rossi
Legacy Member
Ik verkoop deze cpu ik heb hem nog maar even...
Ik heb hem gekocht van Metalhead
tread metalhead
Die hem op zijn beurt heeft gekocht op dit forum van Troman
tread Troman
200 euro heb ik eraan gegeven en dus had ik graag hetzelfde ervoor terug gehad
reden verkoop Q6600 G0 die ik eens wil testen
greetz
Ik heb hem gekocht van Metalhead
tread metalhead
Die hem op zijn beurt heeft gekocht op dit forum van Troman
tread Troman
200 euro heb ik eraan gegeven en dus had ik graag hetzelfde ervoor terug gehad
reden verkoop Q6600 G0 die ik eens wil testen
greetz


