Archief - Ebay verkoop: Alles aan €1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Hallo

ik heb hier nog verscheidene dingen liggen die overbodig zijn, dus deze mogen de deur uit.

1. Logitech Gamepad
Gebruikte staat
Werkt perfect
Afbeelding 1
Afbeelding2

Beginprijs: €1

2. Logitech muis
Werkt pefect
Perfecte staat
Afbeelding

Beginprijs: €1

3. 2 games: Colin McRae Rally & PES5
Perfecte staat
Werkende cdkeys
Afbeelding

Beginprijs: €1

4. VGA kabel
Male-Male
2 Meter lang
Afbeelding

5. USB verlengkabel
2 Meter
Afbeelding

Beginprijs: €1

Regels:
- Afhaling of verzending ( moet nog kijken voor prijzen )
- Bieden is kopen
- Na de Beginprijs is geboden blijft de veiling 24 uur open. Als er een hoger bod komt gaan er opnieuw 24 uur in...

Laat het bieden beginnen!

|XcW|

Legacy Member
Jup, is op USB.

Bod genoteerd ;).

Morgen om 20h58 sluit ik dus af! Tenzij er nog een hoger bod komt...

Zitaki

Legacy Member
3 euro voor die verlengkabel + die gamepad als alles OK werkt...?
Wat kost verzenden aub.?

xackitt

Legacy Member
€10 inclusief voor alles. Afspreken te Hasselt of evt. Diepenbeek is mogelijk.

|XcW|

Legacy Member
€10 exclusief is dat da hé Xackitt. Hasselt afspreken is geen probleem. Ik moet er dit weekend zijn dus.

Meeneemprijs voor het totaal pakket: €20 exclusief, €24.30 inclusief,

Een koopje dus!

xackitt

Legacy Member
ok cava, bedoelde eerder... inclusief moest afspreken in Hasselt geen optie zijn :). Dit weekend is wel nogal moeilijk voor mij, maar ik geraak normaal ook wel in Diepenbeek zelf de komende week.

|XcW|

Legacy Member
xackitt zei:
ok cava, bedoelde eerder... inclusief moest afspreken in Hasselt geen optie zijn :). Dit weekend is wel nogal moeilijk voor mij, maar ik geraak normaal ook wel in Diepenbeek zelf de komende week.


Ja, is geen probleem voor mij. Ik ga toch bijna ieder weekend naar Hasselt met men vriendin dus.

Eens zien hoelang da spelement hier nog open moet blijven :D

mythe

Legacy Member
Ben wel geïnteresseerd in USB verlengstukje.

Maar waar ligt diepenbeek ergens?

*Edit: mappy.be kan wonderen doen :p.
Beetje te ver voor mij.
Wat zijn de verzendingskosten?

|XcW|

Legacy Member
Verzendkosten zijn €1.50...
Maar totaal pakket krijgt voorrang tenzij u bod boven de €3 ligt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan