Archief - epox 8rda+ 2600+ 2*256mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bratz

Legacy Member
mobo: epox 8rda+ (ik heb daar ook een connectorke bij zodat ge spdif kunt gebruiken, das zelf ineen gestoken, ma wel heel handig voor deftige digitale klank.) 25€ door bmf johan
cpu: 2600+ 60€ door Psychodweep op loveno
mem 2*256MB pc 3200 twinmoss
koeler: zalman 7000cu (als ik geen deftige prijs hiervoor krijg gaat deze zeker ni weg en zal ik wel is zien dat hier nog ne boxed koeler ligt voor op die cpu)

er mag appart geboden worden op deze dingen.

ik heb nog examens tot volgende week vrijdag, dus tzal waarschijnlijk ten vroegste die vrijdag weg kunnen.
de ram kan ik wel al missen, die is er al uit.

sta ook op loveno forum
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=188461#post188461

pantezz

Legacy Member
Jip, maar op de site van zalman lees ik dat de koeler alleen maar past op socket 754 en 939 en 940.

bratz

Legacy Member
aah, ma hoe ben ik zeker dat het die 7000cu is? kheb de diameter al is van ver gemeten en da komt overeen en tem is ook volledig koper.

kheb er ook nog nen hoop vijskes bij en verschillende systemen zoda da op al die sockets pasen.

bratz

Legacy Member
de boden zijn niet slecht.

wil je er rekening mee houden dat ik nog examens heb. het kan waarschijnlijk ten vroegste volgende week vrijdag weg.

de ram kan ik al wel missen, dat is geen probleem.

kzal mijn startpost editten

bratz

Legacy Member
ik heb een bod van 55€ excl op de cpu door zenlord van loveno.

bratz

Legacy Member
niemand interesse in de ram?

de boden op de cpu en het mobo zijn al goed. als da hier zo 48h blijft staan, dan zijn die mensen al zeker dat ze die spullen hebben.

(dat word dan nog wel niet verzonden wegens examens, maar dan hebben andere de kans niet om te overbieden en dan heb je tijd om het geld te storten zodat ik het hopelijk volgende vrijdag op de post kan doen, of alternatieve regeling)

bratz

Legacy Member
dus ge geeft me nog 20€ voor de ram en de koeler, nee dank u.

maar toch bedankt voor het bod.

bratz

Legacy Member
als er tegen deze avond geen hoger bod komt op de cpu, dan is deze verkocht.

bratz

Legacy Member
de ram kan sneller weg, maar ni voor 20€.

vanaf 30€ kan ik er eens over nadenken om deze vroeger te versturen.

bratz

Legacy Member
neenee, ik heb er tot en met gistere altijd op gewerkt.

das al een goed bod!

bratz

Legacy Member
hoe komt het dat ik mijn begin post nimmeer kan editten? ik dacht de bieders erbij te zetten,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan