Archief - Epox 8rda+, Muis, Cdwriter, Gforceti4200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
Kheb dus et volgende te koop:

- Epox 8rda+:
Moederbord voor socket-a. Heel goed bordje maar zit waarschijnlijk met een probleem. Wil maar af en toe opstarten, niet 100% zeker of het aan het moederbord ligt want die PC doet nu nog moeilijk met een nieuw bord...
Alles is nog aanwezig van kabels en boekjes

- Muis is een witte Intellimouse Optical op USB/PS2

- CDwriter is een zwarte Samsung SW252BEAB met 52/24/52 speeds

- XFX Geforce Ti4200 met 128mb ram ook in perfecte staat


Beginnen bieden vanaf 5€ per stuk.
Producten gaan niet weg voor ik content ben van de prijs.
Mensen die meerdere dingen kopen krijgen voorrang.
Verzenden of afhalen, verzenden op kosten van de koper.

Ruilen kan tegen 2*512mb ram pc3200 of meer.

Fotos op verzoek

Laat het bieden beginnen

RocKer

Legacy Member
- Epox 8rda+:
Moederbord voor socket-a. Heel goed bordje maar zit waarschijnlijk met een probleem. Wil maar af en toe opstarten, niet 100% zeker of het aan het moederbord ligt want die PC doet nu nog moeilijk met een nieuw bord...
Alles is nog aanwezig van kabels en boekjes
Bod 20€:).

GenghiS_KhaN

Legacy Member
hm kdenk dat 25 een mooi prijs is om te beginnen voor de graka

en hierboven 20 voor et boordje, da maakt 40excl samen :)

GenghiS_KhaN

Legacy Member
kweet nog niet wanneer ik afsluit, moest er iemand van jullie dringend iets nodig hebben laat gerust iets weten, kan ik wel iets regelen...

DURON: 25€ excl op de graka

RocKer: 20€ excl op het moederbordje

DUR0N

Legacy Member
€25 excl en €30 incl is zowat hetzelfde.
anyway, €32 inclusief om toch maar competetief te zijn.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
ow khad ni gzien dat hij incl zei :oops: dan noteer ik anders voor u 30excl om eerlijk te zijn?

DUR0N

Legacy Member
GenghiS_KhaN zei:
ow khad ni gzien dat hij incl zei :oops: dan noteer ik anders voor u 30excl om eerlijk te zijn?

Verzending is ongeveer €3 dus mijn bod van €32 is een even groot overbod als het zijne. €32 is dus mijn bod. :)

GenghiS_KhaN

Legacy Member
DUR0N zei:
Verzending is ongeveer €3 dus mijn bod van €32 is een even groot overbod als het zijne. €32 is dus mijn bod. :)

OK, ffjes raar einde maar je hebt gelijk, Winnaar van de grafische kaart is Duron aan 32inclusief. Sorry Piet snot. Kzal u (DURON) pmen voor verdere afhandeling.

Thread mag gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan