fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
bij deze zet ik te koop onze epson stylus dx3850, hij is 1jaar en 3 maand oud en is amper gebruikt, het is eigenlijk de printer van mn vriendin maar wij drukken alles bij mijn thuis af. K heb er eens extra inkt voor gekocht (om eindwerk af te drukken), dus je krijgt en nog een volle cartoush bij van elke kleur. De huidige patronen zitten nog 3/4 vol tot helemaal vol.
alle biedingen excl eventuele verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn
bij deze zet ik te koop onze epson stylus dx3850, hij is 1jaar en 3 maand oud en is amper gebruikt, het is eigenlijk de printer van mn vriendin maar wij drukken alles bij mijn thuis af. K heb er eens extra inkt voor gekocht (om eindwerk af te drukken), dus je krijgt en nog een volle cartoush bij van elke kleur. De huidige patronen zitten nog 3/4 vol tot helemaal vol.
alle biedingen excl eventuele verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
MVG Stijn

