Archief - Exhaust Blowers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Ik heb nog een hoeveelheidje System Exhaust Blowers. Ze zijn niet en nog in
Verpakking. Ik heb er ééntje open gedaan om alles eens goed te kunnen
Trekken en ook de lengte van het kabeltje te meten.
Al de andere zitten dus nog mooi in der verpakking.

Wat?

Een cooler dat je in je pci sloten van je case steekt. (Niet op het moederbord!!)
Je sluit simpel aan door deze tussen bv de molex te steken waar je hd aanhangt.

Dus: Molex-Cooler-Hd

De cooler zelf doet <21dBa !! En heb ook al eentje in pc gestoken en ze zijn echt
Wel stil. Ik heb ook al reacties gehad van mensen die dachten dat die lawaai gingen
Maken.

Prijs?

2.5€ / Stuk
2€ / Stuk (Bij 5 stuks of hoger)

Verzending?

2.20€ Prior! => Tot Max 4 coolers (dus in bubbel enveloppe en zonder verpakking, wat niet veel voorstelt)
3.10€ Kilopost => Vanaf 4 en tot om het even hoeveel met verpakking.

Foto’s?

http://users.telenet.be/XYRIS/System Exhaust Blower/Exhaust Info.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/System Exhaust Blower/Exhaust Molex.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/System Exhaust Blower/Exhaust back.jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/System Exhaust Blower/Exhaust kabel.jpg

Beestje007

Legacy Member
Voor mij vier, hoe kan ik deze betalen? en hoe lang zou het ongeveer duren?

MVG

wwdj

Legacy Member
Verzet da spel wa lucht maw koelt het goed(genoeg) voor hetgeen het "maar" is want vond hierover niet direct reviews .

Alvast bedankt voor de reactie!

XYRIS

Legacy Member
Ik kan moeilijk zeggen hoeneig dat het blaast maar je voelt wel dat eer wat
uitkomt. Ik kan zeggen toch wel meer als een voeding.

@ jeronnim0 , heb je toegevoegd.

EDIT:

Overall Dimension: 100 x 90 x 22 mm
Base Material : PBT
Bearing Type : SA/CA/BA/ELA
Speed : 2200±10% RPM
Noise Level : <28 dBA
Max Air flow : 42 CFM
Rated Voltage : 12 V
Weight : 107.5 g

Over da noise level is moeilijk te oordelen, het lijkt "veel"
maar ze zijn stil hoor. Ook weer een voorbeeld: zo stil als
meeste voedingen en stiller als die da ge hoort.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan