Archief - fans,grills,keyboards,controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
Prijzen zijn meeneemprijzen excl verzending, verzenden kost 3.7 euro extra voor pakjes en 2 euro voor gewatteerde enveloppes.

---
Logitech keyboard (met verfspatjes, ofwel was je ze af ofwel spuit je toetsenbord op voor moddingproject of zo,...)

10 euro.

---
Logitech ultra flat keyboard (spatietoets ontbreekt, rubbertjes om in te drukken zijn wel aanwezig)

10 euro

---

fans:
-akasa blue led 80mm 2 euro
-antec blue led 80mm 2 euro
-sunbeam fan 80mm 2 euro
-zwarte papst fan 120mm (zonder molex aansluiting) 3 euro
-akasa blue led fan 120mm 3 euro

---
unreal tournament grill 120mm 5 euro
biohazard grill 80mm 2 euro

---
zalman fancontroller 20 euro

--
thermaltake northbridge cooler 5 euro


FOTO:http://users.skynet.be/kombinnen/verkoop.JPG

cool_boy_ke

Legacy Member
zalman fancontroller

Meer informatie + foto's gewenst

sarnath

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
zalman fancontroller

Meer informatie + foto's gewenst

Zalman is de Zalman ZM-MCF1 Fan Control

enkele gegevens:

1. 6-Channel Fan controller for 5.25"Bay
2. Universal DC fan controller
1) 4 Channels :Speed adjustment of 3-pin connector type DC fan(7W or less) with the Fan speed control knob.
2) 2 Channels :Two-level (+5V, +12V) adjustment of 2-pin connectortype

Frado2005

Legacy Member
fancontrol bij hofline kost maar €27 ..

Zalman Multi Fan Speed Controller ZM-MFC1
2 Kabel 3-Pin Molex met toerendisplay
2 Kabel 3-Pin Molex
Montagehandleiding
div. schroeven
Zit dat er allemaal bij? Zie PM dat ik gestuurd heb

sarnath

Legacy Member
frado2005 zei:
fancontrol bij hofline kost maar €27 ..

Zalman Multi Fan Speed Controller ZM-MFC1
2 Kabel 3-Pin Molex met toerendisplay
2 Kabel 3-Pin Molex
Montagehandleiding
div. schroeven
Zit dat er allemaal bij? Zie PM dat ik gestuurd heb
7 euro minder dus voor een perfect in orde zijnde toestel :-)

XYRIS

Legacy Member
Die verf op keybaord wrijf je dat der zo af? of met whitespririt missh...

wat voor verf is het?

Ik heb zelfde maar der is Koffie over grote enter gedeelte gevallen en sommige toetsen inclu spatie gaan soms slecht en mijn mediakeys boven, daarvan gaat de "next" track niet, als je die indrukt blijft die ingedrukt.

Bied 13Inclu als die verf der op één of andere manier makkelijk afgaat

sarnath

Legacy Member
XYRIS zei:
Die verf op keybaord wrijf je dat der zo af? of met whitespririt missh...

wat voor verf is het?

Ik heb zelfde maar der is Koffie over grote enter gedeelte gevallen en sommige toetsen inclu spatie gaan soms slecht en mijn mediakeys boven, daarvan gaat de "next" track niet, als je die indrukt blijft die ingedrukt.

Bied 13Inclu als die verf der op één of andere manier makkelijk afgaat
Eerst en vooral, de verf is zo miniem dat de toetsen en zo perfect werken, heeft er totaal geen invloed op gehad. De verf die erop zit is houtverf op basis van water die eraf gaat met water dus, maar zit er ondertussen al even op en vond het nogal een prutswerk om het eraf te halen. Met whitespirit of dergelijke zal het er normaal dus wel afgaan.

XYRIS

Legacy Member
Bod zet ik dan VAST.

Kan je zelf missch met whitespirit af halen? kleine moeite :D

Frado2005

Legacy Member
wordt die fancontrol via envelop verzonden of is dat pakje?

sarnath

Legacy Member
frado2005 zei:
wordt die fancontrol via envelop verzonden of is dat pakje?
ligt eraan of ge er 2 euro aan wilt spenderen of 3.7 :-), maar bon ik zal anders de verzendkost voor de zalman op 2 euro zetten in een PAKJE, er zitten btw alle nodige kabels bij (verlengkabels voor de 4 regelbare fans op snelheid)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan