Archief - Fujitsu Siemens laptop / HP Toners / Server Memory

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MMantle

Legacy Member
1. Fujitsu Siemens Laptop (Lifebook E7010)

Prijs : bieden, er is geen minimum en meeneem voorzien. Ik verkoop als ik mezelf kan vinden in de prijs.

Garantie : Neen.

- P4 M - 1.6 Ghz
- 512MB ram
- ATI mobility radeon 7500
- 14.1 TFT
- 20 GB HD
- DVD rom

De laptop heeft hier en daar gebruikerssporen maar is verder in zeer goede staat. Het toetsenbord is een beetje vergeeld door veelvoudig gebruik .. maar .. je krijgt er gratis een spiksplinternieuw INBOUW toetsenbord bij. Batterij is ook nog steeds in goede staat.

2. 4 x 512MB

Prijs : bieden, er is geen minimum en meeneem voorzien. Ik verkoop als ik mezelf kan vinden in de prijs.

Garantie: testen binnen 2 weken na aankoop. indien defect, dan geld retour.

Let op! dit is REG, ECC geheugen:
Servers vereisen vaak het gebruik van zogeheten 'registered' geheugenmodules. Deze modules werken niet op reguliere desktopmoederborden en op eenvoudige server/workstation- borden. Registered geheugen is verplicht voor Opteron en Athlon 64 FX-processors
met een Socket 940-layout.

Specifications

Density: 512MB
Pin Count: 184-pin
Version: Registered
Package: DIMM
Speed: PC3200
Configuration: 64 Meg x 72
Data Rate: 400 MT/s
CAS Latency: 3
Voltage: 2.6V
Component Config: 64 Meg x 8
ECC: ECC
Module Ranks: Single Rank
Package Type: Lead Plated


3. HP Toners/Fusers and Printheads (overstock)

Prijs : Ik ben bereid te verkopen aan +- de helft van de winkelprijs. Dit omdat al die dozen teveel plaats innemen.

Garantie : Geen idee, de meeste zijn begin dit jaar aangekocht.

HP Laserjet
q5942x
c8543x
c4127x
q2613a
c7115x
c8061x
q5949x

HP Fuser kits
c4156a
c4150a
c4151a
c4149a
c4154a

HP Print heads
Nr 10 : alle kleuren
Nr 11 : alle kleuren

Plato

Legacy Member
M'n kennis voor wie die was heeft geen intresse meer, ik moet helaas m'n bod intrekken sorry.

SenZ

Legacy Member
Ik wil eventueel een bod plaatsen maar kan je wat foto's geven aub?

vengeance_angel

Legacy Member
hier ook intresse in die laptop, kom je soms in de omgeving van kortrijk of brugge?

MMantle

Legacy Member
foto's kan ik pas ten vroegste morgen plaatsen, dan zou ik de 'einddatum' wel moeten verplaatsen.

Vengeance : kan wel geregeld worden, een dagje Brugge kan er altijd af :)

EDIT : 175 euro op tones ..

MMantle

Legacy Member
De printheads zijn niet meer beschikbaar, ik heb een dealtje kunnen sluiten met de leverancier. De toners zijn wel nog beschikbaar.

Alvast mijn excuses !

MMantle

Legacy Member
Ja, leveranciers zijn doorgaans beschikbaar op een vrijdag, zaterdag en maandag .. :wtf:
Flauwe reactie maar kom ..

Senti

Legacy Member
Heb interesse in de 4 latjes RAM

noem eens een (goeie) prijs....
de PIN-layout is die toch van SD-RAM ?

thnx

MMantle

Legacy Member
Hangt er vanaf welke pins.
Mijn latjes hebben een 184pin DDR sdram layout .. (onderste latje, bovenste is 164 pins)

Ik dacht aan 35 euro / latje.

MMantle

Legacy Member
Nog niet, ik heb een koper maar het duur momenteel lang om de deal rond te krijgen met die persoon (zijn werk etc) .

masterboy

Legacy Member
MMantle zei:
foto's kan ik pas ten vroegste morgen plaatsen, dan zou ik de 'einddatum' wel moeten verplaatsen.

Vengeance : kan wel geregeld worden, een dagje Brugge kan er altijd af :)

EDIT : 175 euro op tones ..

Morgen?? ik wacht ook op de foto's om een bod te doen.

MMantle

Legacy Member
Okay, morgen upload ik foto's. Ik heb thuis atm geen internet wegens overstap ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan